اخبار ورزشیفوتبال ایران

دنیزلی: ادعا می‌کنم که این فصل قهرمان خواهیم شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با وجود سومین شکست متوالی تیمش قول قهرمانی در لیگ برتر را داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی دنیزلی که نشست خبری او توسط خبرنگاران اصفهانی تحریم شده بود در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان در خصوص وضعیت تراکتور اظهار داشت: دو هفته است که ما روی اشتباهاتمان می‌بازیم. در ۳۰ سالی که مربیگری می‌کنم یک ادعای بزرگ دارم و اینجا می‌گویم که یک ادعا برای تماشاگران تراکتور دارم و آن این است که حتی اگر ۵ امتیاز اختلاف داشته باشیم باز هم این فصل را با قهرمانی تمام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما از ۱۰ بازی خودمان ۶ بازی را بیرون از تبریز بازی کردیم. تا به امروز به بازیکنان فرصت دادم اما برخی از آنها نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. بعد از اردوی تیم ملی همه چیز تغییر می‌کند و ما در آخر نیم فصل جای خودمان را کسب خواهیم کرد و به جایگاه اصلی برمی‌گردیم.

دنیزلی در خصوص تحریم نشست خبری‌اش توسط خبرنگاران اصفهانی اظهار داشت: ما در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای شهر اردو زدیم و به آنها گفتیم که اگر به هتل ما بیایند ما پاسخگوی سؤالات خواهیم بود. در آخر این را می‌گویم که هم به تیمم ایمان دارم و هم به تماشاگران پرشور.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا