اخبار ورزشیسایر اخبار

دم خروس را باور کنیم یا قسم آقای رئیس؟

رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی روز گذشته اعلام کرد فرزندش در تیم ملی “الف” نیست که خبر سایت فدراسیون چیزی خلاف این صحبت‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ملی پوشان تیراندازی کشورمان خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کنند که از چند روز دیگر به میزبانی هند آغاز می شود.

تفنگ و تپانچه رشته هایی هستند که در طول تاریخ المپیک سهمیه داشته و اهداف پروازی هیچ وقت شانس حضور در المپیک را نداشته است اگرچه علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی برای کسب سهمیه در این رشته بسیار امیدوار است.

امیرمحمد دادگر فرزند رییس فدراسیون است که در تیم ملی اسکیت تمریناتش را پیگیری می کند و طبق خبری که در سایت فدراسیون منتشر شده، وی به دلیل رکوردهای خوبی که داشته به تیم ملی “الف” راه یافته است.

حضور فرزند دادگر در تیم ملی انتقاداتی را به دنبال داشت که رییس فدراسیون روز سه شنبه در نشست خبری به این موضوع پاسخ داد و اعلام کرد پتانسیل ها و استعدادها به تیم ملی دعوت می شوند، تفاوتی ندارد پسر رییس باشد یا هر بازیکن دیگری.

البته دادگر رییس فدراسیون به گزارشاتی که در خصوص حضور فرزندش نوشته شده هم انتقاد داشت و گفته بود: خوب است که پسرم در تیم ملی الف نیست و این همه شانتاژ می شود در حالی که در خبر فدراسیون نام امیرمحمد دادگر در تیم ملی الف به چشم می خورد.

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون تیراندازی اطلاعی درباره حضور فرزندش در تیم ملی الف ندارد!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا