اخبار ورزشیفوتبال ایران

دلیل دعوت شهباززاده به تیم ملی مشخص شد/ قائدی کرونا گرفت

سجاد شهباززاده در شرایطی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده که مهدی قائدی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش پیشرو ورزش، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳ امروز در هتل المپیک در شرایطی آغاز شد که سجاد شهباززاده در هتل المپیک حضور پیدا کرد و خود را به کادر فنی معرفی کرد.

البته هیچ یک از مسئولان تیم ملی به صورت رسمی اعلام نکرده اند که شهباززاده به جای چه بازیکنی به اردو فراخوانده شده است و حتی شایعه شده وی به جای میلاد محمدی در هتل المپیک حضور دارد اما محمدی صبح امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و خود را به اسکوچیچ معرفی کرده است.

پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل حضور شهباززاده به این موضوع ختم شد که مهدی قائدی در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده و این بازیکن تا ساعت ۱۳ در هتل المپیک حاضر نشده است.ابتلای قائدی به کرونا دلیل   حضور شهباززاده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان اموز بلافاصله بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تست کرونا داده و در اتاق های خود مستقر شده اند. تیم ملی فوتبال ایران امروز تمرین نخواهد داشت و قرار است ملی پوشان تا آماده شدن پاسخ آزمایشات کرونا که احتمالا صبح فردا خواهد بود تمرین نکنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دهم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه می رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا