اخبار ورزشیفوتبال جهان

دلیل توقف بارسلونا مقابل فرانکفورت از زبان ژاوی

سرمربی بارسلونا بعد از تساوی مقابل فرانکفورت، گفت: آمادگی جسمانی بالای رقیب مانع اجرای برنامه ما شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بعد از این تساوی، گفت: فرانکفورت در حالت بدنی فوق العاده ای بود و در حالات بدنی عالی ظاهر شدند. این حالت بدنی بالای رقیب باعث شد تا برنامه ما در این بازی تحت شعاع قرار بگیرد و قابلیت اجرایی نداشته باشد. البته وضعیت چمن ورزشگاه هم خوب نبود و در اجرای برنامه ما تاثیرگذار بود.

وی افزود: ما آلمان را با رضایت ترک می کنیم و از نتیجه ای که گرفتیم راضی هستیم. باید در بازی برگشت در نیوکمپ به رقیب فشار زیادی بیاوریم. پیکه احساس درد می کرد به همین خاطر بلافاصله تعویضش کردم ولی نمی دانم وضعیتش چطور است باید ببنیم چه اتفاقی می افتد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: در این بازی تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم برنده شویم ولی فرانکفورت با آمادگی بدنی بالا برنامه های ما را خنثی کرد. در کل از نتیجه به دست آمده رضایت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا