اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

در کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف ۳ مدال طلا و یک مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان

نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

به گزارش پیشرو ورزش، نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

در کشتی آزاد مصطفی قیاسی در وزن ۷۹ کیلوگرم و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در کشتی فرنگی نیز شاهین بداغی در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر کالویان آتاناسوف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر کنستانتین چیریلوف از مولداوی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل رمضان رمضان اف از بلغارستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوان استویانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی قیاسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۸ مقابل چابا ویدا از مجارستان پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۲ اخسربک گولایف از اسلواکی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قیاسی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر رمضان ساری از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۲ دوین اسکاتزا از آمریکا را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر بوگومیل بونیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر اولین روسیف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر از سد تاتسویا شیرای دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ احمد باتایف از بلغارستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۲ کیلوگرم شاهین بداغی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلورین کوزما از رومانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یوگا کاسوگای از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر ۱ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. بداغی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۲ از سد کنستانتین استاس از بلغارستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا