اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: گل‌محمدی بهترین مربی ایران و آسیا است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: انگار نتایج ما با تصمیم‌های اشتباه داوری باید رقم بخورد.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از توقف پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: صحنه‌های بازی را دیدید. روزی کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم و می‌گفتیم ضدفوتبال هستند. از دقیقه یک بازی دیدید که هر سه چهار دقیقه به بهانه‌های مختلف بازی را متوقف می‌کردند، اما سه دقیقه بیشتر وقت اضافه نگرفتند. بیننده عادلی اگر هست بیاید این وقت را محاسبه کند. ببینند آیا دو برابر این زمان، وقت تلف شده داشت یا نه؟

وی افزود: متاسفانه بناست تصمیم‌گیری جای دیگری شود. روزی گفتم فکر می‌کنیم نتیجه فوتبال در زمین مشخص می‌شود. امروز می‌بینیم که اینطور نیست و نتیجه جای دیگری رقم می‌خورد. یک بار زمان نیمه اول همین بازی را بگیرند اگر بیشتر از ۳ دقیقه نبود هیچ وقت هیچکسی از پرسپولیس مصاحبه نخواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با این تساوی پرسپولیس همچنان امیدوار به قهرمانی است،گفت: بله، تا روز آخر امیدواریم ولی به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم‌گیری شود و بازیکنان نتایج را مشخص کنند. بازیکنان تیم حریف به بهانه‌های مختلف خودشان را زمین زدند. گاهی اوقات روی بازیکن تیم ما خطا شد، اما بازیکن حریف زمین خورد. با هر برخوردی به زمین می‌افتادند. توپ در زمین ما بود بازیکن حریف در زمین خودشان زمین می‌خورد.

وی در خصوص اینکه آیا حمایت از یحیی گل محمدی ادامه دارد، اظهار داشت: چرا حمایت نکنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیا است مگر می‌شود از او حمایت نکنیم؟

درویش در مورد داوری مسابقه امشب گفت: یک بار، دو بار می‌گوییم اشتباه است، اما اساساً انگار نتایج ما با داوری اشتباه باید رقم بخورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا