اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: پیگیری حذف پرسپولیس از آسیا اصلی‌ترین کار ما است

مدیرعامل پرسپولیس گفت: پیگیری حذف از لیگ قهرمانان آسیا اصلی‌ترین کاری است که آن را دنبال می‌کنیم و هدف ما این است که این مشکل حل شود.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا درویش گفت: تشکر می‌کنم از دکتر سجادی به خاطر اعتمادی که به بنده و اعضای هیئت مدیره داشتند. امیدوارم با همدلی و همراهی همه اعضای هیئت مدیره آنچه شایسته این باشگاه و هوادارانش است انجام دهیم.

وی افزود: از آقای صدری و سمیعی که پیش از بنده زحمات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس کشیدند، تشکر می‌کنم. در حال حاضر وارث حجم زیادی از بدهی‌ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم که باید با همدلی همه مجموعه باشگاه و هواداران این تیم مردمی مشکلات را حل کنیم. پیگیری حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا فعلا اصلی‌ترین کاری است که آن را دنبال می‌کنیم و هدف ما این است که این مشکل حل شود و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

درویش عنوان کرد: در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و همفکری برای حل مشکلات تیم استقبال می‌کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیئت مدیره، کادرفنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را مرتفع و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه برگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص عملکرد کادرفنی این تیم گفت: به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور یکی از بهترین کادرهای فنی را در حال حاضر تیم پرسپولیس دارد و هیچ گونه تغییراتی در کادر فنی باشگاه نخواهیم داشت. کادرفنی پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز شاخص است.

وی یادآور شد: در راستای برطرف کردن مشکلات باشگاه از نظر و همفکری پیشکسوتان نیز قطعا استفاده خواهیم کرد. این باشگاه متعلق به همه پرسپولیسی‌ها است و ما در باشگاه وظیفه داریم که در خدمت همه پیشکسوتان و هواداران باشیم. اقداماتی را درنظر داریم که برای باشگاه انجام دهیم. در وهله اول با توجه به شروع نیم فصل دوم باید درخواست‌ها و کمبودهای کادرفنی را مرتفع کنیم و اینکه تیم قوی‌تر شود و بتواند به امید خدا برای ششمین بار متوالی قهرمانی لیگ را به دست آورد. در مرحله بعدی باید با اهالی فن و حقوق‌دانان مجرب و ارگان‌های مربوطه جلساتی را برگزار کنیم تا درخصوص برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای باشگاه راه حلی پیدا شود. قصد دیگر ما این است که کارگروه اقتصادی با استفاده از افراد توانمند حوزه اقتصاد تشکیل دهیم که بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا