اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: هیچ بازیکنی برای پرسپولیس شرط و شروط نگذاشته است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط و شروط نگذاشته است.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش در خصوص پس از ماه‌ها پیگیری و جلسات بسیار زیاد که سازمان خصوصی سازی با پرسپولیس داشت در این ۲۰ روز اخیر هفته‌ای ۴-۵ جلسه نشست‌ها ادامه پیدا کرد. بعد از حسابرسی باشگاه فضا برای ورود به فرابورس مهیا شده و با برنامه ریزی صورت گرفته روز سوم شعبان یعنی ۱۵ اسفند این کار عملیاتی می‌شود.

وی در خصوص نحوه چگونگی واگذاری سهام به مردم گفت: قرار است بخشی از سهام به پیشکسوتان و همچنین بخشس هم به کانون هوادارانِ دارای برنامه ارائه شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اظهارات قربانزاده و اینکه کدام بخش از صحبت‌های وی باعث شد تا مدیران این باشگاه ترغیب شوند که این واگذاری صورت بگیرد گفت: من حرف‌های زیادی در مورد به بورس رفتن زیاد شنیدم حتی در یک مقطعی گفتند ۱۰ روز دیگر این واگذاری انجام می‌شود ولی در این دوره برنامه ریزی مدونی دیدم ضمن آنکه با جلساتی که سجادی وزیر ورزش برگزار کرد و خواستار مشکلات بود به نظرم اهداف ۴۰ ساله انجام خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص بازیکن ازبکستانی گفت: روال کارها در حال انجام است و فکر می‌کنم امروز همه چیز تمام می‌شود و بتوانیم کارت بازی او را بگیریم.

وی در خصوص گلایه‌های مالی گل‌محمدی بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان گفت: این مسالئل حل می‌شود. این مشکلات مالی باشگاه مساله‌ای است که سالها با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته ۵ درصد پرداخت کردیم و امیدوارم طی چند روز آتی مقداری از تعهدات را انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرارداد کدام بازیکنان این تیم تمدید می‌شود و وضعیت میلاد سرلک و ترابی چه می‌شود گفت: هر اسمی را سرمربی تیم اعلام کند ما درباره‌اش اقدام می‌کنیم. فرقی ندارد کدام بازیکنان هستند.

درویش با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از قرارداد پرسپولیسی ها پرداخت شده در خصوص اینکه آیا بازیکنان این تیم شرط و شروطی برای تمدید قرارداد داشته‌اند گفت: هیچ کسی شرط و شروط نگذاشته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا