اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: رادوشوویچ اهل ریا و بی اخلاقی است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید ادعای رادوشوویچ را در فیفا پیگیری خواهد کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس اظهار کرد: گاهی فشارها باعث می‌شود آدم به یکباره تصمیمی بگیرید که در آن لحظه فکر می‌کند راهی به جز آن تصمیم ندارد. وقتی می‌بیند ما از قبل گفته‌ایم آن داور را برای داربی انتخاب نکنند اما انتخابش می‌کنند، از طرف دیگر همان داور هند بازیکن حریف را نمی‌گیرد و در بین دو نیمه وقتی به سینه مهدی تربی می‌زنند و داور واکنشی ندارد، با خود فکر می‌کند بنا بر این است که سر ما را ببرند. این را هم در نظر بگیرید که آستانه تحمل افراد متفاوت است.

او افزود: ما الان هفت بازی دیگر داریم و با قدرت پیش می‌رویم تا در این هفت بازی به پیروزی برسیم. ما باز هم در کورس قهرمانی هستیم و ضمن این که جام حذفی را هم در پیش داریم و مصمم هستیم در این جام هم به قهرمانی برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ان‌شالله در سال جدید شاهد پرسپولیس متفاوت خواهیم بود. با ورود در بورس، باشگاه مثل یک اتاقک شیشه‌ای می‌شود که همه چیز در آن مشخص است و چیز ‌پنهانی وجود ندارد. دیگر از آن قراردادهایی که معلوم نیست اساسش چه بود، خبری نخواهد بود. به امید خدا بدهی‌های گذشته را هم پرداخت می‌کنیم و تیم را با قدرت برای لیگ قهرمانان آسیا در فصول آینده آماده می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی قهرمان آسیا بشویم و بر بام آسیا بشینیم.

درویش در پایان درباره این که رادوشوویچ در شکایت خود به کمیته وضعیت فیفا ادعا کرده که پرسپولیس امضای او را روی یکی از رسیدهای دریافت پول جعل کرده است، گفت: برایم عجیب است یک خارجی چطور تا این حد اهل تزویر و ریا و دروغ است. او نام ورزشکار را دارد اما چنین صفتی ندارد. همه مدارک و اسناد موجود است و همه چیز مشخص است. نمی‌دادم چه کسانی پای چنین افرادی نشسته‌اند که حالا برای این که دو دلار بیش‌تر بگیرد چنین ادعایی می‌کند. همه اسناد پرداختی به رادوشوویچ موجود است و ما هم موارد مورد ادعای او را و بی‌اخلاقی‌هایش را در فیفا پیگیری می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا