اخبار ورزشیفوتبال ایران

درویش: به نیروهای ماورای فوتبال نمی توانیم غلبه کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد از داوری دربی ۹۸ پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس ازپایان دربی ۹۸ اظهار داشت: اگر بناست بازی کنیم باید نتیجه را در زمین بگیریم. منتها به نیروهای ماورای فوتبال نمی توانیم غلبه کنیم. داور دو هند حریف را نگرفت، تابلو را چند دقیقه نگه داشته بود، خطا را نمی گیرد و… در فوتبال همین صحنه هاست که نتیجه را عوض می کند.

وی افزود: از نظر فوتبالی بازی را بردیم. از کادر فنی و بچه ها تشکر می کنم. فکر کردیم فقط باید فوتبال بازی کنیم. من به کرات نامه زدم و گفتم داوری که شائبه برانگیز است و با تیم مقابل نسبت دارد بهتر است انتخاب نشود اما ظاهرا منطق حاکم نیست. متاسفانه بازی بسیار زیبای تیم ما نتیجه نداشت.

درویش تصریح کرد: گفتند توجیه خوبی است و باید مدنظر داشته باشیم. به بهاروند هم گفتم اما ظاهرا در حد حرف بود. گاهی فکر می‌کنیم نتیجه در بازی فوتبال تعیین می‌شود. تماشاگران رقیب هم اذعان داشتند که داور در جاهایی به ضرر ما می‌گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا فکر نمی کنید این حساسیت ها با صدور بیانیه ها بالا رفت، گفت:کدام بیانیه؟ نمی دانم کدام را می گویید؟ داورظاهر التهابش از جای دیگر بود.

درویش در خصوص عصبانیت و ناراحتی یحیی گل محمدی عنوان کرد: مربی می خواهد حاصل زحماتش را در زمین بگیرد. وقتی زحماتش با بی عدالتی و کم محبتی از بین می رود تحت تاثیر قرار می گیرد. کارشناسان نظر می دهند. حالا نظر گل محمدی را تایید کنند چه چیزی عوض می شود؟

وی در خصوص اینکه به نسبت سیدعلی و اعضای تیم استقلال اشاره کرده، اظهار داشت: منظورم نسبت فامیلی نبود. به خاطر همکاری هایی که داشتند گفتم که بهتر است انتخاب نشود. خودشان هم می دانند. وقتی بازی آنقدر حساس است چرا این کار را می کنند؟ همه اذعان دارند این سوت عادلانه نبود. مثل اینکه دوست داشتند فقط همین یک مسابقه را سوت بزنند. ان شاءالله به روزی برسیم که این اتفاقات نباشد و نتیجه بازی در مستطیل سبز رقم بخورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا