اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

درویش: اسناد جدید درباره رادوشوویچ را به دادگاه می دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در روزهای آینده درباره پرونده رادوشوویچ به دادگاه خواهیم رفت و می خواهیم حقوق از دست رفته هواداران پرسپولیس را به خزانه برگردانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان در خصوص پرونده‌های باشگاه مانند رادوشوویچ اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت هموطنان‌مان که واقعاً مظلومانه توسط دژخیمان ملحد به شهادت رسیدند را تسلیت می‌گویم. از درگاه حضرت حق صبر و شکیبایی بازماندگان‌شان را خواستارم.

وی افزود: ظرف یکی دو هفته آینده فکر می‌کنم رسیدگی به پرونده رادوشوویچ است. احتمالاً من و حسینی روابط بین‌الملل باشگاه به دادگاه CAS برویم. اسناد جدیدی که داریم و قبلاً پرداخت شده و او منکر بود را باید ببریم. ضمن اینکه قانون می‌گوید اگر هنگامی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری وارد قرارداد شده باشد بدون شک از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه پرسپولیس برگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود سفارت سوئیس به باشگاه پرسپولیس ویزا نداده است، عنوان کرد: وقتی خودشان دعوت می‌کنند که برای رسیدگی به پرونده بیایید یک امر غیرقابل تصور است. ویزا را داده‌اند اگر لازم باشد یک وکیل بین‌المللی آنجا داریم که می‌توانیم استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه اردوی خارجی پرسپولیس در کدام کشور برگزار می‌شود، گفت: هنوز معلوم نیست. ۲-۳ درخواست داریم باید بررسی کنیم و ببینیم گل‌محمدی کدام را تأیید می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد انتقادات یحیی گل‌محمدی از کیفیت زمین تهرانسر گفت: آنجا تمرین کرده‌اند و مشکلی ندارند. زمین نو است و باید مقداری روی آن کار شود تا به آن شکل که مدنظر کادر فنی است دربیاید. تمرین در زمینی که تا به حال از آن استفاده نشده شروع کرده‌اند و چمن آن تازه است.

درویش در مورد اینکه در مصاحبه‌ای به بازیکنی اشاره کرده بود که قراردادش ۳ و ۵ میلیارد شده بود و بعد از آن هم بالاتر رفته بود و آیا با مدیر برنامه‌اش به مشکل خوردند، اظهار داشت: به هر حال اگر قرار بود اسمش را بگوییم، می‌گفتم. بحثی بود که گفتند آیا شما را همه جذب کردید، گفتم نه، آنچه در حد مقدورات باشگاه بود را جذب کردیم. شاید یک بازیکن را باشگاه دیگری حاضر باشد مبالغ هنگفت بدهد اما ما طبق استانداردهایی که برای باشگاه‌ خودمان داریم انتخاب می‌کنیم. گفتیم ۴-۵ میلیارد می‌دهیم اما او گفت جای دیگر ۱۵ میلیارد می‌دهند ما هم گفتیم به آن باشگاه برود.

وی در مورد اینکه تاکنون چند درصد به بازیکنان پرداخت شده است، عنوان کرد: حداقل ۳۰ درصد، به خارجی‌ هم پرداختی داشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت حساب‌های این باشگاه گفت: همه حساب‌های ما مسدود است.

درویش در مورد اینکه یک چک به محمد انصاری داده شده و او هم به خیریه هدیه کرده‌ است، گفت: یک چک ندادیم، چند چک گرفت و آن هم نوبتش شود حتماً پاس می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا