اخبار ورزشیفوتبال ایران

درودگر: بخش حقوقی پیگیر پرداخت نشدن حق‌مان درباره تبلیغات محیطی استقلال است

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت طلب اوساگونا از پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد صادق درودگر درباره اینکه آیا چک کارگزاران استقلال و پرسپولیس در حوزه تبلیغات محیطی پاس شده است، اظهار داشت: کارگزاران این دو باشگاه دو شرکت مجزا هستند که قرارداد مجزایی هم با آنها بسته شده است. کارگزار استقلال پس از اولین پرداختی نامه‌ای زد و گفت به دلیل مسدود بودن حساب این باشگاه و اینکه در قراردادمان آورده‌ایم پول باید به حساب استقلال بیای تا در ادامه آن را از باشگاه گرفته و به سازمان لیگ پرداخت کنیم، قادر به پرداخت پول نیستیم. این دلیل قانع‌کننده نبود و در همان ابتدا انعقاد قرارداد می‌توانستند به صورت مجزا درآمدها را تقسیم کنند.

* اظهارات اخیر استقلال با بحث تولید ثروتی که اول فصل گفتند همخوانی ندارد

وی ادامه داد: چهار بازی است که کارگزار استقلال پولی به سازمان لیگ پرداخت نکرده و مکاتباتی شده است. طبق قرارداد موجود، انجام نشدن اولین پرداختی سبب انفساخ قرارداد می‌شود و از این به بعد به ما مربوط نیست. بخش حقوقی ما باید فسخ قرارداد را انجام بدهد و مشغول مطالعه هستند. دو بار با باشگاه استقلال مکاتبه شده اما همان جواب قبلی شرکت کارگزار را داده و البته از قبل اعلام می‌کند سازمان لیگ از قبل به ما بدهکار است. این موضوع با وعده‌هایی که ابتدای فصل درمورد تولید ثروت می‌دادند تا حدی همخوانی ندارد. باید منطقی‌تر حرف زد.

* فردی که پشت قضیه کارگزار استقلال است؛ ۱۰۰ میلیارد به فوتبال کشور بدهی دارد

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال درخصوص اینکه آیا این سازمان به باشگاه استقلال بدهکار است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. روز اول صحبت کف قرارداد ۵۰۰ میلیاردی تا هزار میلیاردی یا برای تبلیغات محیطی قرارداد ۱۵۰ میلیارد تومانی بود. بعدها فهمیدیم این قرارداد مربوط به تبلیغات محیطی و پیراهن است. در سال‌های گذشته درآمد زیادی برای پیراهن استقلال کسب شده بود. دوست داریم همه باشگاه‌ها موفق باشند اما از این به بعد کار به بخش حقوقی ما مربوط است. روز اول درباره فردی که پشت قضیه است اعلام خطر و توصیه کردم اما به شرکت کاری ندارم. در این شرکت آدم های محترمی حضور دارند اما فردی که پشت قضیه این قرارداد است به فوتبال کشور ۱۰۰ میلیارد بدهی دارد و با تمام شرکت‌هایی که مکاتبه و مکالمه کرده خودش وارد قضیه شده است.

* کارگزار پرسپولیس کل مبلغ مربوط به سازمان لیگ را پرداخت کرد

درودگر درمورد اینکه آیا چک‌های شرکت کارگزار پرسپولیس برخلاف استقلال پاس شده است، گفت: شیوه قرارداد پرسپولیس با کارگزارش به شکلی بود که در همان ابتدا تمام مبلغ را با ما تسویه کردند. هیچ مشکلی ندارند.

* به مدیران استقلال گفتم در تبلیغات محیطی به این مسیر نروند

وی درباره اینکه آیا روی فسخ قرارداد تبلیغات محیطی با استقلال اصرار دارد، توضیح داد: من در حوزه بازاریابی نظر خود را داده و به دوستان توصیه کردم این کار را نکنند زیرا کمکی به آنها نمی‌کند. این موضوع را در حضور خود مدیران استقلال، برنامه تلویزیونی و مصاحبه‌ها اعلام کرده و حتی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفتم فقط کورسوی امیدی وجود دارد و آن هم این است که به فوریت دو باشگاه را به موسسه تبدیل کنند. گفتم وزیر اقتصاد و دارایی در مجمع دو باشگاه است و باید سریع بحث مالیات سرخابی ها را حل کند. سریع‌ نامه‌ای نوشتند اما بدهی ها را تایید کرده و نگفتند این بدهی‌ها تسویه شده است. به مدیران استقلال گفتم در حوزه تبلیغات محیطی به این مسیر نروند.

* قطعا باید به استقلال کمک کنیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درمورد دلیل مسدود بودن حساب‌های باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: گفته‌اند دلیلش بدهی مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی است. البته ماده ۳۸ بیمه تامین اجتماعی شامل هیچ باشگاهی نمی‌شود زیرا باشگاه‌ها با بازیکنان قرارداد یک ساله دارند. ما قطعا باید به باشگاه استقلال کمک کنیم.

* با ۱۲ میلیاردی که از استقلال طلب داریم می‌توانیم به هر باشگاه ۸۰۰ میلیون پول بدهیم

درودگر درباره اینکه آیا به استقلال مهلت می‌دهند یا قرارداد را فسخ می‌کنند، گفت: به هر شیوه‌ای که به سود استقلال و فوتبال کشور است کمک می‌کنیم. به جز استقلال و پرسپولیس، ۱۴ ذی‌نفع دیگر داریم و اگر این ۱۲ میلیارد را از استقلال می‌گرفیتم می توانستیم به هر یک از باشگاه‌های دیگر ۸۰۰ میلیون پول می‌دادیم. همانگونه که در این فصل ۲ پرداختی به باشگاه‌ها داشتیم. به بهاروند هم گفتم بار دیگر از اعضای کارگروه چابک‌سازی که باشگاه‌های مختلف در آن عضویت دارند بیایند و تصمیم‌گیری کنند.

* با ۳ میلیارد بدهی ۹ میلیاردی مان به پرسپولیس طلب اوساگونا را می‌دهیم

وی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است سازمان لیگ بدهی پرسپولیس به اوساگونا را پرداخت کند، گفت: کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس ۴۲ میلیارد به ما پرداخت کرده است که ۳۳ میلیارد آن بابت ۱۱ دیداری است که این تیم تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد. با این حساب ۹ میلیارد به پرسپولیس بدهکار می‌شویم که حدود ۳ میلیارد از این مبلغ بابت مطالبات اوساگونا توسط سازمان لیگ به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا