اخبار ورزشیفوتبال ایران

درصد جانبازی تاج در دو دهه اخیر تغییری نکرده

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره منع فعالیت بازنشستگان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت صفی الله فغانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره منع فعالیت بازنشستگان گفت:درباره مباحث مربوط به منع فعالیت بازنشستگان، پیرامون فدراسیون فوتبال مبلحث کلیدی مطرح است‌. در وهله نخست اینکه روشن است فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ارائه شده به فیفا،نهادی غیردولتی و یا در اصل همان NGO محسوب می شود.لذا طرح مواردی در تضاد با این اصل،به صورت کلی می تواند مشکلات عدیده ای را همراه داشته باشد.

وی ادامه داد:موضوع دیگر،بحث مربوط به درصد جانبازی رییس فدراسیون فوتبال است.اینجا توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در دو دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است.

فغانپور تصریح کرد: جدا از همه این مباحث،رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است.وی همواره تاکید داشته که قوانین مورد احترام و لازم الاجراست و در این مقوله هم نظر ریاست فدراسیون بر همین اصل استوار است.

به گزارش خبرگزاری فارس،گفتنی است در صورتی که بحث منع فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اجرا شود،مدیران زیادی نظیر اسلامیان،کفاشیان،بهاروند،طالقانی و….مشمول این قانون خواهند شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا