اخبار ورزشیورزش تهران

درخشش بازیکنان اسکواش استان تهران در رقابتهای کشوری مسترز آقایان

رقابتهای اسکواش مسترز آقایان توسط فدراسیون و کمیته مسترز فدراسیون با حمایت مالی شرکت امداد موبایل، به مدت سه روز با حضور ۴۸ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در دو رده سنی بالای ۳۵ و ۴۵ سال ، به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.
به گزارش پیشرو ورزش، در فینال بالای ۳۵ سال محمود رضا حاج نصرالله و پویا احمد آبادی از بازیکنان پیشکسوت اسکواش استان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که پس از یک رقابت جذاب و زیبا محمودرضا حاج نصرالله موفق شد با نتیجه سه بر صفر احمد آبادی را شکست دهد و قهرمان نخستین دوره مسابقات مسترز آقایان کشور شود.
همچنین در رده سنی بالای ۴۵ سال شاهین رمضان زاده از تهران به مصاف نجفی از اصفهان رفت که پس از بازی جذاب مسلم نجفی موفق شد ۳ بر ۰ رمضان زاده را شکست دهد و قهرمان نخستین دوره مسابقات پیشکسوتان آقایان شود.
همچنین رضا زارعی، امیر دامری در رده سنی بالای ۳۵ سال و محمد علی محمدی در رده سنی بالای ۴۵ سال از تهران توانستند مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب نمایند.
محمد آران رئیس هیات اسکواش استان تهران، ضمن تبریک به مقام آوران تهرانی این رقابتها برای این ورزشکاران پیشکسوت استان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا