اخبار ورزشیسایر اخبارورزش بانوان

دراگون‌بوت قهرمانی آسیا: کسب ۲ مدال نقره نماینده ایران در مسافت ۱۰۰ متر

تیم دراگون‌بوت بانوان سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت ۱۲ نفره ۱۰۰ متر ۲ مدال نقره دیگر در رده سنی زیر ۲۴ سال و آزاد به دست آورد.
به گزارش پیشرو ورزش، بانوان دراگون‌بوت سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند. این مسابقات ۱۸ تا ۲۴ مهر در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.
سجاد غریبی مدیر فنی و فائزه مرادی عراقی مربی ورزشکار این تیم هستند.
زهرا اصلانی، متینه کرمامازندی، زهرا تجسنجرانی، مژده مطرقی، هلیا طالبی، الهام محمدی‌تبار، فاطمه موسوی، مبینا خورج، متینه بانکو، فاطمه صمدیانی، هیوا افضلی، گلناز غضنفریان، رومینا علیجان تمیمی، روشنک محمدیان، آنیتا آبادی، هدیه غیاثوند، اسما آشوری، هلیا حوصله‌پو، مهدیه محمدی و عطیه امیری ورزشکاران تیم سکان تهران در این رویداد هستند.
این تیم در رده سنی آزاد و زیر ۲۴ سال این رقابت‌ها شرکت کرده است.
تیم ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۱۰۰ متر پس از دو راند رقابت با تیم‌های چین، هند و هنگ‌کنگ و کسب مجموع زمان ۱:۰۰.۹۹۶ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین اول و هنگ‌کنگ سوم شدند.
نمایندگان ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از قرار گرفتن در رده دوم دور مقدماتی به فینال راه یافتند و در فینال در رقابت با تیم‌های ماکائو، چین تایپه، چین، هنگ‌کنگ و استرالیا با زمان ۲۸.۶۰۵ ثانیه در رده دوم قرار گرفتند و مدال نقره به دست آوردند. در این رقابت چین اول و چین تایپه سوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا