اخبار ورزشیسایر اخبار

درآمدزایی از آفتاب صحت ندارد/ برنج ایرانی و گوشت تازه در اردو می‌دهیم!

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: درآمدزایی از ورزشگاه آفتاب انقلاب صحت ندارد و ما به دنبال این هستیم که آنجا کمپ تیم‌های ملی شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون به دنبال اجاره ورزشگاه آفتاب انقلاب برای درآمدزایی در دوومیدانی است، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی درست نیست بلکه ما می‌خواهیم این ورزشگاه فقط کمپ تیم‌های ملی باشد و فقط دوومیدانی کاران از آن استفاده کنند. سیاست فدراسیون تخصصی کردن این ورزشگاه برای ملی‌پوشان است. چون اگر بخواهیم از آن درآمدزایی کنیم توفیری برای فدراسیون ندارد و هزینه‌زا هم می‌شود. ما به دنبال این هستیم که هیچ ورزشکار دیگری غیر از دوومیدانی در آن تردد نکند.

* نمی‌خواهیم ورزشکاران از تحصیل عقب بمانند

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی در حال حاضر عنوان کرد: جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در حال حاضر در اردو هستند و بیش از ۸۰ نفر در آنجا در حال حاضر تمرین می‌کنند. جوانان و نوجوانان خودشان را برای مسابقات قهرمانی آسیا وهمچنین دانش‌آموزان جهان آماده می‌کنند و ما همه امکانات را برای آنها فراهم کردیم به طوری که کلاس‌های درسی برگزار کردیم تا از تحصیل‌شان عقب نماند و خوشبختانه آموزش و پرورش در این مورد به ما کمک می‌کند.

* باید تعداد مدال‌مان به عدد ۱۰ برسد

دبیر فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: زمانی که ما آمدیم دو نفر مدال‌آور داشتیم و پس از آن به ۵ نفر رسید و در دوره آتی باید به نزدیک ۱۰ مدال برسد. با شرایطی که در حال حاضر داریم قول می‌دهیم نتایج خوبی را در مسابقات آینده کسب کنیم. ما به نوجوانان و جوانان توجه ویژه‌ای کرده‌ایم.

*برنج ایرانی و گوشت تازه در اردو می‌دهیم

صیامی در مورد اینکه برخی گفته‌اند غذاهایی که در اردوها سرو می‌شود مناسب نیست، گفت: اصلا اینطور نیست. ما تمام تلاشمان را کردیم تا با راه‌اندازی آشپزخانه بهترین غذا را به ملی‌پوشان بدهیم. هر کسی چنین چیزی گفته احتمالا مشکلی داشته، ما برنج ایرانی و گوشت تازه استفاده می‌کنیم. قبلا هم که غذا از رستوران‌های بیرون آورده می‌شد شاکیان زیادی داشت که با این سیستم کیفیت بالا رفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا