اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

دبیر: هیچ کس حق ندارد به عقب بازگردد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر کسی توانایی کار ندارد، بهتر است جای خود را به نیروی تازه نفس بدهد چراکه ما دیگر حق برگشت به عقب را نداریم.

به گزارش پیشرو ورزش، مصطفی میرزایی، امیر رضی زاده و عباس محمدی رؤسای هیئت های کشتی استان های اصفهان، گیلان و زنجان به همراه اعضای هیئت کشتی و روسای هیئت کشتی شهرستان های تابعه امروز (یکشنبه) با حضور در کمپ تیم های ملی کشتی مهمان فدراسیون کشتی بودند.

مهمانان حاضر در بازدید یک روزه خود از کمپ تیم های ملی از نزدیک شاهد تمرینات ملی پوشان امید برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا بودند و در ادامه نیز از امکانات کمپ تیم های ملی شامل خانه های کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده، مجموعه ی شهید عفتی و سایر اماکن بازدید بعمل آوردند.

در ادامه جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون کشتی و مهمانان حاضر برگزار شد که علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به اعضای هیئت کشتی این سه استان گفت: هدف ما از حضور شما در فدراسیون آشنایی نزدیک شما از امکانات تیم های ملی و نحوه تمرینات و فضاهای ورزشی بود تا شما نیز الگوبرداری کرده و در استان های خود به دنبال فراهم کردن امکانات برای کشتی گیران باشید.

وی تصریح کرد: یک رئیس هیئت در استان خود باید مانند یک رئیس فدراسیون باشد و منتظر حرف مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و دیگران نباشد و خودش باید آورده داشته باشد و موجبات پیشرفت کشتی را در استان و شهر خود فراهم آورد.

دبیر اظهار داشت: اینکه می گویم یک رئیس هیئت باید آورده باشد تنها موضوع مالی نیست، البته که موضوع مالی نیز یکی از ضروریات و مسائل مهم است اما یک رئیس هیئت باید تفکر و دانش کافی برای پیشبرد اهداف خود را داشته باشد و بتواند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرد و با پیگیری و رایزنی با مسئولان مربوطه امکانات لازم را برای کشتی استان خود فراهم کند و جایگاه کشتی را در استان و شهر خود ارتقاء بدهد.

رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: اگر کسی توانایی این کارها را ندارد، بهتر است جای خود را به نیروی تازه نفس بدهد چراکه ما دیگر حق برگشت به عقب را نداریم و باید به دست آوردهای خود بیافزاییم تا کشتی به جایگاه اصلی خود در کشور و جهان دست پیدا کند.

دبیر اظهار داشت: کشتی بعنوان ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور محسوب می شود که جایگاه ویژه ای بین مردم دارد، اما این جایگاه زمانی حفظ می شود که یک کشتی گیر و مدال آور اخلاق مدار باشد و شما بعنوان رئیس هیئت و مربیانتان باید همانطور که برای پرورش جسم و آمادگی فنی یک ورزشکار تلاش می کنید به همان اندازه هم در مسائل اخلاقی کار کنید.

وی ادامه داد: استفاده از مربیان سالم و کارآمد در دستور کارتان باشد و از سوی دیگر نیز به دنبال دانش افزایی مربیان خود باشید، منتظر انستیتو کشتی نباشید و خودتان با دعوت از قهرمانان بزرگ کشور و برگزاری کلاس های دانش افزایی نسبت به ارتقاء فنی دانش مربیان خود اقدام کنید.

رئیس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون به تنهایی نمی تواند کشتی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و این نیازمند حرکت تمامی هیئت های کشتی و همچنین تلاش مربیان و تمامی دست اندرکاران است و اگر وقت بگذاریم و شبانه روزی کار کنیم، قطعا به این هدف خواهیم رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا