اخبار ورزشیتوپ و تور

داورزنی: شرایط خوبی را برای دفاع از اعتبار نام ایران فراهم کردیم

تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) برای چهار رویداد مهم سال ۲۰۲۳ آغاز کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تمرینات آماده‌سازی این تیم از ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، اعضای کادر فنی تیم و ۱۹ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد. سایر بازیکنان دعوتی به اردو نیز پس از پایان مسابقات باشگاهی به جمع مردان والیبال ایران ملحق خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع تمرینات در جمع ملی‌پوشان گفت: سال بسیار سختی را در پیش داریم و لازم است که بدانید در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک با تمام قدرت حضور خواهیم داشت.

بهروز عطایی با تاکید مجدد بر سختی کار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات پیش رو افزود: امیدوارم با کمک تمام مسئولان، مربیان والیبال و حمایت هر چه بیشتر این دوستان، بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. بازیکنان در سلامت کامل مسابقات را به پایان برسانند و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سپس بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را با گرم کردن آغاز کردند و در ادامه راهی سالن بدنسازی شدند تا در نخستین جلسه وزنه محور تمرینات آن‌ها باشد.

داورزنی: شرایط خوبی فراهم کردیم که از اعتبار نام ایران و والیبال کشورمان دفاع کنیم

محمدرضا داورزنی در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: کار سختی در پیش دارید، از امروز کار شما شروع می‌شود و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم با کمک و همیاری یکدیگر حضور قدرتمندی در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا در تهران، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک در کشور برزیل داشته باشیم.

وی با خوشامدگویی به کادر فنی، بازیکنان حاضر در اردو و دوستانی که فعلا در اردو نیستند و در آینده حاضر می‌شوند، تصریح کرد: انشاالله با کمک یکدیگر شرایط خوبی برای تیم ملی مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تلاش کردیم که برای سفرهای مهم به کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا برای حضور در لیگ ملت‌ها کارهایی انجام دهیم که سختی کار برای تیم ملی والیبال کمتر شود. تلاش می‌کنیم که شرایط بهتری برای حضور یک ماهه در لیگ ملت‌ها فراهم کنیم، چون فاصله میزبان‌ها کار را بسیار سخت کرده است.

وی با اشاره به تمرینات دیگر تیم‌های رده سنی پسر و دختر کشورمان گفت: ازسوی دیگر تیم ملی زیر ۱۶ سال در قهرمانی آسیا، زیر ۱۹ و ۲۱ سال در قهرمانی جهان و تیم ملی زنان نیز مسابقات مهمی پیش رو دارند و تلاش کردیم که هیچ یک از اعزام ها با کنسلی روبرو نشود.

داورزنی تاکید کرد: با کمک کادر فنی شش تیم ملی، شرایط خوبی فراهم کردیم که از اعتبار نام ایران و والیبال کشورمان دفاع کنیم.

وی با یادآوری این‌که برای اسکان تیم ملی بزرگسالان هتل المپیک را در نظر گرفتیم، گفت: در حال حاضر تیم ملی جوانان در کمپ تیم‌های ملی مستقر شده است و تیم ملی نوجوانان نیز راهی تبریز می‌شود. باید خدمات برای همه تیم‌ها مهیا باشد که شرایط رشد فراهم شود.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا