اخبار ورزشیسایر اخبار

خیرخواه: تصمیم فدراسیون جهانی ژیمناستیک عادلانه نیست/ می شد فینال را برگزار کرد

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران گفت: تصمیم فدراسیون جهانی برای در نظر گرفتن نتایج مقدماتی در فینال رقابت های باکو عادلانه نیست.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی ژیمناستیک در خبری امروز اعلام کرد با توجه به لغو مرحله فینال مسابقات جهانی باکو و کسب سهمیه المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا نتایج مرحله مقدماتی برای فینال در نظر گرفته می شود و این مسابقات برگزار نخواهد شد.

سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران در مسابقات جهانی باکو در مرحله مقدماتی سوم و راهی فینال شد اما در همان زمان برگزار کنندگان اعلام کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله فینال پیگیری نخواهد شد.

 رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران در خصوص نظر فدراسیون جهانی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: این تصمیم صددرصد به ضرر ما خواهد بود. ما در همه مسابقات ماقبل فینال برنامه سبکی به کیخا می دادیم تا در فینال برنامه سنگینی پیاده کند.

وی افزود: این تصمیم عادلانه نیست ما فکر می‌کردیم شاید فدراسیون جهانی بخواهد مرحله فینال را برگزار کند. حتماً از سوی فدراسیون به این موضوع اعتراض خواهد شد چراکه بازی‌های المپیک یکسال به تعویق افتاده و فدراسیون جهانی این فرصت را دارد که مرحله فینال را برگزار کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا