اخبار ورزشیفوتبال ایران

خیبر خرم آباد پس از استقلال و پرسپولیس مجوز حق تبلیغات محیطی را دریافت کرد

باشگاه خیبر خرم آباد که در لیگ آزادگان حضور دارد با هماهنگی با سازمان لیگ فوتبال موفق شد حق تبلیغات محیطی را دریافت کند.

به گزارش پیشرو ورزش، خیبر که دومین فصل حضورش در لیگ آزادگان را پشت سر می‌گذارد، با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان لیگ موفق شد حق تبلیغات محیطی را دریافت کند و از این پس در استادیوم خانگی‌اش مجری تبلیغات خواهد بود.

دریافت تبلیغات محیطی در این فصل از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دنبال شد و در نهایت ابتدا این مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود که توانست مسوولان سازمان لیگ را مجاب به انجام تبلیغات محیطی توسط این باشگاه کند. در ادامه نیز باشگاه پرسپولیس توانست در دیدار خانگی‌اش تبلیغات محیطی را پیش ببرد. نکته جالب توجه اما اینکه اکنون باشگاه خیبر خرم آباد که در دسته اول حضور دارد با توجه به اهمیت تبلیغات و درآمدزایی از آن، توانسته نام خود را به عنوان سومین باشگاه پیشرو در این زمینه مطرح کند و طی رایزنی‌ها و همکاری با سازمان لیگ از این هفته و در دیدارهای خانگی خود قادر خواهد بود، تبلیغات محیطی استادیوم را برعهده بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا