اخبار ورزشیفوتبال ایران

خلیل‌زاده: موسوی اصرار داشت یک مفسد اقتصادی عضو هیات مدیره شود/تمرکز استقلال را به هم ریختند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من پاسخی به ادعای کذب آقای موسوی ندارم ولی بهتر است به همه جواب دهد که چرا اصرار داشت یک متهم فساد اقتصادی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان استقلال در بازی مقابل از جان مایه گذاشتند و ما از آنها متشکریم، متاسفانه تمرکز تیم را چند ساعت قبل از بازی بهم ریختند وگرنه نتیجه متفاوت تر از این می‌شد که اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که موسوی گفته مدیران باشگاه استقلال صداقت ندارند گفت: من پاسخی به ادعای کذب آقای موسوی ندارم ولی بهتر است به همه جواب دهد که چرا اصرار داشت یک متهم فساد اقتصادی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال باشد.

خلیل زاده افزود: حرف برای گفتن زیاد است ولی نه تنها فایده ای ندارد بلکه باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و هرکس دلسوز باشگاه باشد در این شرایط از حق خود کوتاه می آید ما هم از کنار این حرف ها می گذریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا