اخبار ورزشیفوتبال ایران

خلیلی: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان شود

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، محسن خلیلی  بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر در این خصوص گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم امروز من خوشحال‌ترین فرد هستم. جادارد که به همه خسته‌نباشید بگویم. کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی کردند تا پرسپولیس قهرمان شود. امیدوارم که این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد. چرا که همه برای این قهرمانی زحمت کشیدند. همچنین باید از هواداران قدردانی کنم که همیشه حامی ما بودند و هر جا که رفتیم از ما حمایت کردند. پرسپولیس با حمایت هواداران قهرمان شد و دست بوس آنها هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سخت‌ترین لحظه برای شما چه زمانی بوده است، افزود:‌ سخت‌‌ترین لحظه زمانی است که می‌خواهید قهرمان شوید. امروز روز بی‌نظیری برای ما بود و از همه هواداران تشکر می‌کنم. بهترین لحظه برای یک فوتبالیست زمانی است که متوجه سوت پایان بازی و قهرمانی می‌شود. امیدوارم که این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد. همه بچه‌ها برای این موفقیت زحمت کشیدند و با فشاری که روی آنها بود و پنجره بسته با وجود فشردگی مسابقات با غیرت جنگیدند و قهرمان شدند.

خلیلی در خصوص اینکه از نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل کدام بازیکن بود، ادامه داد: نمی‌توانم از کسی اسم ببرم تک‌تک بازیکنان ما بهترین بودند و برای موفقیت و سربلندی در فوتبال تلاش می‌کنند. الان شور و حال خیلی خوبی در رختکن ما برپا است و من هم به عنوان فوتبالیست و هم سرپرست موفق شدم که قهرمان شویم و امیدوارم جام حذفی را هم بالای سر ببریم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا