اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطیبی: هیچ تیمی به یکدلی تراکتور نیست/امیدوارم جشن صعود بگیریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: این برد را به تمام هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم، بازی خوب و تاکتیکی و پرتلاش از هر دو تیم را شاهد بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی بعد از برد ۲ بر صفر مقابل شارجه امارات در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم.بازی خوب و تاکتیکی و پرتلاش از هر دو تیم  را شاهد بودیم. تیم شارجه با تمام وجود و نفرات بازی کرد.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم با این تیم بازی کردیم و پیروز شدیم. بازیکنان واقعا سنگ تمام گذاشتند. در شرایط بازی سعی کرده  بودیم زودتر به گل برسیم. به بازیکنان این مساله را گفته بودیم. ارتباط خط هافبک و خط حمله حریف را قطع کرده بودیم بخصوص به بازیکنی به نام کایو، تا حریف رو به بازی مستقیم بیاورد. مشاهده کردید در توپ های دوم و سوم برنده شدیم و نتیجه بازی هم به نفع ما شد.

خطیبی تاکید کرد: از تمام کادرفنی یعنی بدنساز و آنالیزور تیم هم تشکر می‌کنم، با ۱۳-۱۴ جلسه آنالیز انجام دادیم. تیم را از نظر بدنی تقسیم بنندی کرده بودیم تا هر بازیکن در دو سه بازی بیاید و بازی کند و در این مورد هم موفق بودیم. در نیمه دوم بازی ها ما ۷ امتیاز گرفتیم که نشان می دهد کارمان از نظر بدنی و تقسیم بندی نیرو خوب انجام دادیم. صحبتی ندارم و ان شالله برمی‌گردیم ایران و صحبت مفصل با هواداران انجام می‌دهم.

وی افزود: از باشگاه شارجه به خاطر میزبانی خوب تشکر می‌کنم. شرایط سخت بود و بازیکنان ۱۹ روز فقط در اتاق هتل ، تمرین و مسابقه بودند،  شرایط خاصی بود و برای اولین مرتبه این تورنمنت به این شکل در تاریخ برگزار شد. از عوامل باشگاهی، مدیرعامل، هیات مدیره و مالک تشکر می‌کنم. از شهردار محترم که پاداش ویژه برای این بازی گذاشت. از آقای آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز که پیگیر مسایل تیم بودند تشکر می‌کنم.از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: افتخار می‌کنم در این تیم هستم، یکدلی و صفا و صمیمیتی که در تیم به وجود آمده به جرات می‌گویم در هیچ تیمی در ایران نیست.تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، تشکر از آنهاست. به افتخار این بازیکنان با غیرت و با شرف تراکتور تبریز بلند می‌شوم و دست می‌زنم( خطیبی سپس این کار را در نشست خبری انجام داد.)

خطیبی در ادامه نشست گفت: مورد دیگری که باید عرض کنم این است که ما در این مسابقات تا آنجایی که توانستیم از بازیکنانممان به نحوی استفاده کردیم که به آنها استراحت بخورد. سه چهار بازیکن ما ۶ بازی را ثابت و بدون اشتباه بازی کردند که از آنها هم تشکر می‌کنم که کمک زیادی به تیم کردند. نمی‌توانستیم بیش از این تیم را تغییر بدهیم چون زوج سازی خوبی در خط دفاع انجام شده بود. کارشان را با تمام تلاش انجام دادند. تراکتور تنها تیم گروه مسابقات غرب آسیا بود که بدون باخت کارش را انجام داد. امیدوارم فردا در ایران خدا مزد زحمات شان را بدهد و ان شالله فرداشب جشن صعود بگیریم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه  تیمش در چند بازی گل نخورده  و عملکرد دروازه‌بان شما خیلی خوب بود، گفت: همه بازیکنان در این تورنمنت بهترین بودند و تمام تلاش‌شان را کردند و در شکل دفاعی نمونه‌ بودیم در این مسابقات. اخباری هم یکی از بهترین ها بود و به او تبریک می‌گویم. دروازه‌بانی که در این مسابقات انجام داد و خط دفاعی ما و دیگر بازیکنان ما هم خیلی به آنها کمک کرد. اخباری هم در این دوره از مسابقات خوب کار کرد و یکی از بهترین‌ها بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =

دکمه بازگشت به بالا