اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطیبی: بازی دوستانه با استقلال به ما کمک کرد

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: همینطور که آقای نصیرزاده گفتند برد را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم امیدوارم با این برد روحیه خوبی بگیرند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران گفت: به نوبه خودم این برد را به استان و هواداران تبریک می گویم. همینطور که آقای نصیرزاده گفتند برد را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم امیدوارم با این برد روحیه خوبی بگیرند.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه گفت: ما یک بازی دوستانه با استقلال انجام دادیم که خیلی به ما کمک کرد. استقلال تیم پرمهره‌ای است و یکی از مدعیان امسال است. این تیم در نیمه اول بیشتر در عمق کار می‌کرد و ما سعی کردیم عمق خودمان را ببندیم. می‌دانستیم در نیمه دوم برای ارسال از جناحین اقدام می‌کنند و اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد. البته آنها در یکی دو صحنه موفق بودند. بچه‌های ما خوب جنگیدند. امیدوارم رسانه‌ها و هواداران به ما اعتماد کنند. امیدوارم بتوانیم با این بازیکنان جوان نتایج خوبی بگیریم. آنها با تعصب و غیرت بازی می‌کنند. در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، بازیکنان ۷۰ درصد تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند و امروز بازیکنان ما این را نشان دادند. امیدوارم امسال سال خوبی را پشت سربگذاریم و این برد فردا برای ما تمام می‌شود.

خطیبی در ادامه در خصوص شرایط حمله‌ای تیمش گفت: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم، ما نقاط ضعف حریف را می‌شناختیم و به بچه‌ها آنها را گفته بودیم. ما با یک مهاجم بازی کردیم و با اینکه او شرایط بدنی خوبی نداشت، توانستیم موقعیت‌سازی کنیم و همین مسئله باعث شد بچه‌های ما اعتماد به نفس پیدا کنند.

وی افزود: پیش‌بینی کرده بودیم آنها در نیمه دوم به کناره‌ها می‌روند. دو تعویض اجباری داشتیم که باعث شد در ۱۵-۱۰ اول نیمه دوم شاکله تیم بهم بریزد. موقعیت‌های سرزنی آنها خطرناک نبود. به هر حال ما با این شرایط چند جوان را در کنار باتجربه‌ها قرار دادیم، آنها در اولین بازی خوب کار کردند و از آنها راضی هستم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد بازی مقابل سپاهان گفت: ما بعد از ریکاوری به سراغ برنامه‌های بازی با سپاهان می‌رویم. این خوشحالی باعث نمی‌شود بازی بعدی را از دست بدهیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا خودش زارعی را برای سرزنی انتخاب کرده بود، گفت: من دیدم او نفس خوبی دارد، شرایط بدنی خوبی دارد و خسته نیست و بهتر است که بازی کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا