اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطیبی: آقای افشاریان خودتان بیایید قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بحث فنی را باید کنار بگذاریم، چون خیلی سرتر از سپاهان بازی کردیم و موقعیت زیاد داشتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: به احترام خبرنگاران در نشسیت حاضر شدم و دوست ندارم به کسی بی احترامی کنم. بحث فنی را باید کنار بگذاریم، چون خیلی سرتر از سپاهان بازی کردیم و موقعیت زیاد داشتیم. سید علی داور خوبی است، اما اشتباهات داوری تا کجا؟ واقعا از این شرایط خسته شده‌ام. ۵ هفته اگر فیلم ها را ببیند هر بازی ضرر کردیم. دو پنالتی در یک نیمه برای ما نگرفتند، اما اگر عکس آن بود، گرفته می‌شد. امتیازها را به همین شکل از دست می‌دهیم. در حین بازی اعتراض نکردیم، گفتیم تمرکزش به هم می‌خورد. ما هم فوتبال بازی کردیم و شرایط را می‌دانیم. حالا بعد از بازی بگویند پنالیت بوده است، به در ما می‌خورد؟

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: آقای افشاریان خودتان بیایید قضاوت کنید. باور کنید نسل داوری های دهه ۶۰ و ۷۰ خیلی بهتر بود. واقعا خسته شده‌ایم از این وضعیت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا