اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطیبی:کسب یک امتیاز هم برای آلومینیوم ارزشمند است

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: گر تا صبح هم این فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست گل بزند.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی تیمش مقابل تیم هوادار در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوتبال زیبایی ندیدیم و این هم برمی‌گردد به شکل بازی تیم‌ها که جلوی ما قرار می‌گیرد. کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج بسیار بد بود و حتی نمی‌شد یک پاس بغل پا داد.

خطیبی در ادامه افزود: دقایقی تیم حریف بهتر از ما بود و دقایقی از بازی هم تیم ما بهتر بود، ولی از لحاظ مالکیت تیم ما بهتر کار کرد. بالاخره تیم هوادار پایین جدول است. درست است این تیم نتایج خوبی نگرفته اما از لحاظ تیمی، تیم خیلی خوبی بودند و ما این را می‌دانستیم. ما در زمین حریف بازی کردیم، هدف ما این بود که بیرون از زمین خودمان امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم که آن اتفاق افتاد. برای برد آمده بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. اگر تا صبح هم این فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست گل بزند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص کیفیت چمن زمین بازی ورزشگاه انقلاب کرج عنوان کرد: من داخل زمین نرفتم و کسانی که از تلویزیون فوتبال را نگاه کردند و کسانی که از بیرون بازی را می‌دیدند فکر می‌کردند زمین چمن، سبز، خوب و باکیفیتی است ولی درواقع اینطور نیست. من وقتی از بچه‌ها پرسیدم، گفتند حتی در این زمین نمی‌شود یک پاس بغل پا داد. کیفیت زمین خیلی بد بود، ولی در کل همین که ما با امتیاز از این زمین خارج شدیم، جای شکر دارد. به بچه‌هایمان خسته نباشید می‌گویم که تلاششان را کردند، این بازی برای ما تمام شد، می‌رویم برای بازی بعدی.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا