اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطر محرومیت نساجی از بازی های خانگی در ورزشگاه وطنی

تیم فوتبال نساجی مازندران در صورتیکه زمین چمن ورزشگاه‌ شهید وطنی قائمشهر را تغییر ندهد یک نیم فصل از میزبانی محروم می‌شود.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روز قبل حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه نساجی تاکید کرد اگر چمن این ورزشگاه تغییر نکند این تیم در فصل جدید نمی تواند در خانه میزبان باشد. در همین راستا مدیران باشگاه نساجی مازندران از مدت‌ها قبل به دنبال تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بودند و قصد داشتند این ورزشگاه را به چمن طبیعی تجهیز کنند این در حالی است که اکنون زمان اندکی تا شروع فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و اگر زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه بخواهد تغییر کند تیم نساجی مجبور می‌شود یک نیم فصل لیگ برتر را خارج از قائمشهر و ورزشگاه خانگی خود به میدان برود زیرا برای ایجاد چمن طبیعی مطلوب حداقل ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز است. این مساله به هیچ وجه مطلوب باشگاه نساجی مازندران و هوادارانش نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا