اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

خداداد عزیزی: پرسپولیس دچار مسائل حاشیه‌ای شده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.

به گزارش پیشرو ورزش، خداداد عزیزی در حاشیه دیدار خیریه ستارگان ۹۸ و هنرمندان اظهار داشت: برگزار کننده مسابقه امروز دوستان هنرمند بودند که از ما دعوت کردند تا در این مسابقه شرکت کنیم. ما هم دیدیم کار خیر است و آن را قبول کردیم. بازیکنان تیم ملی ۹۸ همیشه پای کار هستند و با یک تلفن توانستیم امروز در کنار هم جمع شویم و امیدوارم آن چیزی که مد نظر است تأمین شود و به دست مردم عزیز خوی برسد.

خدادادعزیزی درباره لیگ برتر فوتبال کشورمان عنوان کرد: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و هیچ تیمی ثبات لازم را نداشته است اما فکر می‌کنم سپاهان شرایط بهتری دارد. پرسپولیس شرایط خوبی داشت و در حال فاصله گرفتن از رقیبان بود اما متاسفانه این تیم دچار یک سری حاشیه‌ها شد. این حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت و کارش در ادامه سخت تر خواهد کرد.

وی در خصوص رفتن کی‌روش از ایران هم گفت: کی‌روش دیگر رفت و حرفی نمی توان زد، بگذریم او رفته و امیدوارم هرکجا که هست موفقش کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا