اخبار ورزشیسایر اخبار

خداحافظی پورعلی‌فرد از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام/ بازنشستگی رییس کهنه کار+سند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان تا پایان اردیبهشت ماه از سمت خود کنار خواهد رفت.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرانجام به پایان خط رسید و باید با این پست خداحافظی کند. مدیر کهنه کار فدراسیون که نزدیک به یک دهه و نیم ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و با وجود همه انتقادها و مخالفت ها هرگز حاضر عقب نشینی از ریاست نشد اما در نهایت با قانون منع به کار گیری بازنشستگان باید با این پست خداحافظی کند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت‌های اجرایی از جمله ریاست فدراسیون های ورزشی و تاکید وزارت ورزش برای اجرای این قانون، تا پایان اردیبهشت ماه از سمت خود کنار خواهد رفت.

بر اساس ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، ناصر پورعلی‌فرد طبق ابلاغیه صادره باید تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام کناره گیری کند.

در همین راستا طی نامه ای با امضای ژاله فرامرزیان معاونت توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان این موضوع بع پورعلی فرد ابلاغ شده است. در متن این نامه می خوانیم:

اکنون که زمان بازنشستگی جنابعالی پس از سالها زحمات ارزشمند فرارسیده است حالا جا دارد به پاس قدردانی از تلاش صادقانه که در طول دوران خدمتگذاری در راستای جلب رضای خداوند منان و انجام وظایف و تکالیف تعیین شده به شایستگی از خود نشان داده اید، تشکر نمایم.

لذا به استناد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ ۳۱/۲/۹۹ به افتخار بازنشستگی نایل می شوید. حقوق بازنشستگی متعاقباً تعیین و طی حکم جداگانه ابلاغ خواهد شد. بدیهی است بازنشستگی شما را به مفهوم جدایی از وزارتخانه تلقی ننموده و همواره آرزومند استمرار این ارتباط صمیمی می باشیم. از درگاه خداوند سبحان عمر طولانی و با برکت توأم با سلامتی و بهروزی برای شما را آرزو می نمایم.

این نامه در حالی به پورعلی فرد ابلاغ شده که وی چندی پیش مدعی شده بود، مجوز ادامه فعالیت در ریاست فدراسیون تا سال ۱۴۰۰ را اخذ کرده است.

 با خداحافظی پورعلی‌فرد از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وزارت ورزش و جوانان باید برای این فدراسیون یک سرپرست انتخاب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا