اخبار ورزشیفوتبال ایران

حیدری: زور سایپا به پرسپولیس نمی رسید/ تیم گل محمدی یک سر و گردن بالاتر از استقلال است

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید بیشتر از انگشتان یک دست به سایپا گل می زد و زور حریف به این تیم نمی رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت، سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی به نوعی اوج حرفه‌ای گری پرسپولیس بود. تیمی که از ۴ هفته قبل قهرمانی‌اش را قطعی کرده و با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول قرار دارد با تمام توان در مقابل سایپا حاضر شد و نتیجه‌ای عالی گرفت.

وی افزود: پرسپولیس هفته آینده دیدار دربی را پیش رو دارد و شاید یحیی گل محمدی برای مصدوم یا محروم نشدن بازیکنانش می‌توانست مقابل سایپا با احتیاط‌تر بازی کند و از جوان‌های بیشتری در ترکیب پرسپولیس بهره ببرد، اما چنین کاری انجام نداد.

مدافع اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مجموعه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم قسم شده بودند بار دیگر دل هواداران را شاد کنند و با یک بازی و نتیجه خوب لیگ نوزدهم را به اتمام برسانند که این اتفاق هم رخ داد. اگر بخواهیم واقعیت را هم در نظر بگیریم، سایپا به هیچ وجه زورش را پرسپولیس نمی‌رسید و تیم جوان صادقی نتوانست کاری مقابل تیم قهرمان لیگ برتر انجام بدهد.

حیدری افزود: پرسپولیس در جریان این بازی بارها از عمق و کناره‌ها روی دروازه حریف موقعیت خلق کرد و اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند، می‌توانست بیشتر از انگشتان یک دست به سایپا گل بزند، البته هیمن نتیجه سه بر صفر هم یکی از بهترین بردهای پرسپولیس در طول فصل بود.

وی درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: هرچند استقلال در هفته های اخیر وضعیت خوبی داشته و با کسب نتایج خوب توانست نایب قهرمان لیگ شود اما پرسپولیس یک سر و گردن از این تیم بالاتر است و این موضوع را هم به دلیل پرسپولیسی بودن نمی گویم بلکه با توجه به کیفیت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس چنین حرفی منطقی است.

حیدری افزود: پرسپولیس می خواهد با کسب قهرمانی در جام حذفی دبل کند و برای رسیدن به این موفقیت هم شانس زیادی دارد. هرچند خیلی مواقع نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست و بارها پیش آمده تیمی که قبل از این بازی وضعیت خوبی نداشته در دربی نتیجه گرفته اما پرسپولیس شانس بالایی برای بردن دربی دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا