اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش های رزمیویژه‌های خبری

حیدری تنها طلایی کاراته ایران در مسابقات جهانی کاراته رده های سنی قونیه

علیرضا حیدری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان، در فینال مسابقات جهانی قونیه با شکست یورور عمر فاروک از ترکیه به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال دختران و پسران که با حضور بیش از ۱۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان در حالی به میزبانی قونیه پیگیری می شود که امروز یک شنبه هشتم آبان ماه سال جاری علیرضا حیدری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی زیر ۲۱ سال در فینال این رقابت ها به مصاف “یورور عمر فاروک” از ترکیه رفت و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود کاراته کای کشورمان تمام شد و حیدری موفق شد مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان سری کوجالی ۲۰۲۲، دارنده یک طلا و یک برنز قهرمانی اروپا در رده سنی جوانان و یک طلا لیگ جهانی کاراته وان جوانان، دارنده یک طلا قهرمانی جهان و یک طلای قهرمانی اروپا در رده سنی نوجوانان در کارنامه یورور عمر فاروک دیده می شود.

لازم به یادآوری است، حیدری پس از قرعه استراحت، «گیور نرسیان» از ارمنستان را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت، سپس در مقابل «جان کولپس» از اسپانیا بعد از تساوی یک بر یک با قانون سنشو (امتیاز اول) برنده شد و در دور چهارم «ماروس جانویج» از اسلواکی را ۷ بر ۳ شکست داد.

حیدری در نیمه نهایی به مصاف «حسن مسارو» دارنده رنکینگ ۱۵ بزرگسالان جهان که مدال برنز لیگ جهانی امارات ۲۰۲۲ را در کارنامه داشت رفت و موفق شد در حالی که ۵ بر ۵ این رقابت به پایان رسید با ۴ رأی داوران این حریف اردنی را شکست دهد و راهی فینال شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا