اخبار ورزشیفوتبال ایران

حمید مطهری: فقط ۳ امتیاز با صدر فاصله داریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از این طرف و آن طرف می‌شنوم که پرسپولیس بحران دارد اما واقعاً این حرف را درک نمی‌کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی با توجه به شرایط زمین بسیار سنگین بود. گل‌گهر واقعاً تیم خوبی است اما با فرصت چهار روزه‌ای که در اختیار داشتیم و دو روز آن به ریکاوری بعد از بازی اختصاص داشت فقط توانستیم دو جلسه کار تاکتیکی انجام بدهیم.

وی افزود: بعد از مدت‌ها توانستیم در نیمه اول با یک شکل جدید بازی کنیم و خوب هم بازی می‌کردیم اما یکسری مشکلات کوچک داشتیم که همه اینها طبیعی است نمی‌شود در عرض ۴۸ ساعت فرم بازی را به یکباره عوض کرد. بازیکنان وینگر ما عرض حمله را خوب نمی‌ساختند اما نهایت تلاش خود را انجام دادند.

مربی پرسپولیس تأکید کرد: مهاجمان ما باید در آن جلو بیشتر توپ نگه می‌داشتند اما یادتان باشد با دو جلسه تمرین بازیکنان کارهای ترکیبی خوبی انجام دادند و تنها روی یک اتفاق در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به بازی برگشتیم و مالکیت خوبی داشتیم اما متأسفانه نشد که سه امتیاز بازی را بگیریم و به همین خاطر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنیم.

وی در خصوص تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: همه بازیکنان ما متعهدانه کارشان را انجام می‌دهند چه آنهایی که بیرون و چه آنهایی که داخل زمین بودند نهایت تلاش خود را انجام دادند. من از این طرف و آن طرف می‌شنوم که پرسپولیس بحران دارد اما واقعاً این حرف را درک نمی‌کنم. تیم ما به این خوبی بازی کرده و در این دو سالی که ما مسئولیت داشتیم به بهترین شکل کار کرده ضمن آنکه کمبودهایی هم داریم اما می‌بینید که قوی‌تر از بهانه‌های‌مان هستیم. باید بیشتر تلاش کنیم، زحمت بکشیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا تیم برتری باشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم درست نیست ولی باز هم تأکید می‌کنم اینکه می‌گویند ما بحران داریم را درک نمی‌کنم.

مطهری در خصوص اینکه آیا به هواداران پرسپولیس حق می‌دهد که نگران باشند، گفت: فقط چهار بازی گذشته و با صدر جدول سه امتیاز فاصله وجود دارد. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم باهوش باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. آنها همیشه تیم‌شان را حمایت کنند چون پرسپولیس یک تیم نیست بلکه یک فرهنگ و فلسفه است. همه ما باید فرهنگ بالای خودمان را نشان بدهیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود دو بازیکن به این تیم اضافه خواهند شد، عنوان کرد: اجازه بدهید درباره این موضوع صحبتی نکنم و مسئولان درباره آن توضیح می‌دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا