اخبار ورزشیورزش بانوان

حمیده عباسعلی: برای مدال المپیک تلاش می‌کنیم

ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: همه ما تلاش می‌کنیم در المپیک نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، حمیده عباسعلی درباره وضعیت خودش برای المپیک، عنوان کرد: ۲ اردوی دیگر تا اعزام داریم که یک اردوی ۱۲ روزه و یک ۵-۶ روزه و متصل به المپیک است. همه تلاش می کنند اتفاقات خوبی در این بازی‌ها رخ دهد.

ملی‌پوش کاراته کشورمان ادامه داد: کاراته اولین حضورش را در المپیک تجربه می‌کند. مردم هم توقع دارند چون سالها در مسابقات مختلف مدال داشتیم اما المپیک متفاوت است چون حساسیت بالایی دارد. ما به کشوری می‌رویم که میزبان و مهد کاراته است اما همه تلاش می‌کنند بهترین اتفاقات رخ دهد.

عباسعلی خاطرنشان کرد: همه ما از طریق رنکینگ به المپیک رفتیم و این اتفاق خوبی است. من هم بعد از آسیب دیدگی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. به ۸۰ درصد آمادگی رسیدم و در این اردو به ۲۰ درصد دیگر آمادگی می‌رسم‌. لیسبون که رفتم استرس داشتم اما اتفاق خوبی افتاد و حالا این استرس تمام شده است.

ملی‌پوش کاراته کشورمان درباره اینکه اگر المپیک به تعویق نمی‌افتاد، شما به این بازی‌ها نمی‌رسیدید، خاطرنشان کرد: خدا من را دوست داشت. روشی که روی پای من بود مرا به المپیک می‌رساند اما نمی‌دانم با آمادگی ۱۰۰ درصد می‌رفتم یا نه. خدا را شکر که المپیک به تعویق افتاد تا شرایط من برای المپیک فراهم شود.

وی درباره وضعیت دیگر ورزشکاران کشورمان، یادآور شد: سارا بهمن‌یار هم تمرینات خوبی دارد و ما مشکلی نداریم امیدواریم در المپیک هم اتفاقات خوبی رخ دهد. به همه مردم می‌گویم ما تلاش خودمان را می‌کنیم اما هر اتفاقی افتاد دست ما نیست. کسی به المپیک نمی‌رود که مدال نگیرد. کسی که آماده باشد به خصوص از نظر روحی قطعا به مدال هم می‌رسد. ما هم با روانشناس کار کرده‌ایم و دوست داریم مردم را شاد کنیم و همه تلاش می‌کنند این لبخند روی لب مردم باشد.

بانوی کاراته‌کای کشورمان در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم در خصوص دوپینگ عسگری، عنوان کرد: اتفاق تلخی بود و ما خیلی ناراحت شدیم اما این اتفاق افتاده و او هم در شرایط سختی است. عسگری را درک می‌کنیم و امیدواریم در مسابقات آینده شرکت کند. رزیتا علیپور هم به المپیک نزدیک بود اما در رنکینگ قرار نگرفت. ما توانایی او را دیده‌ایم اما قسمت نبود.

همچنین  پیمان یوسفی مجری برنامه به عباسعلی گفت: با این پتانسیل و کارنامه شورای شهر قطعی است اما نمایندگی مجلس را تضمین نمی‌کنم که در ادامه عباسعلی می گوید من در این زمینه شانسی نمی توانم پیدا کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا