اخبار ورزشیفوتبال جهان

حمیدزیچ:از بارسلونا بابت انتقال کوتینیو تشکر می‌کنیم

مدیر ورزشی بایرن از بارسلونا به خاطر همکاری برای انتقال فیلیپ کوتینیو قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، مدیر ورزشی بایرنی‌ها در مورد جذب کوتینیو به سایت باشگاهش اظهارداشت: همه خوشحالیم که توانستیم چنین بازیکن ارزشمندی را به مونیخ بیاوریم.

وی ادامه داد:در مورد انتقال او از مدت‌ها قبل تصمیم‌گیری کردیم.رایزنی‌ها را انجام دادیم که باید از بارسلونایی‌ها بابت همکاری که با ما داشتند،‌تشکر کنیم.

مدیر ورزشی باواریایی‌ها که مسئول نقل و انتقالات باشگاه است، ‌در مورد جذب ستاره برزیلی همچنین افزود: توافق کلی با او و بارسلونا انجام گرفته است. اکنون در حال آماده‌سازی یکسری جزییات هستیم.

کوتینیو در سال ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا رفت. این در حالی بود که به عنوان دومین فوتبالیست برتر جهان بعد از نیمار محسوب می‌شد.

ستاره تکنیکی در گذشته برای اسپانیول، اینترمیلان  و واسکودوگاما بازی کرده است.

وی که در تیم ملی برزیل ۵۶ بازی کرده و ۱۶ گل زده، به عنوان بازیکن قرضی برای مدت یک سال در مونیخ بازی خواهد کرد و بعد در تابستان سال آینده باواریایی‌ها ازاین حق برخوردار خواهند بود که وی را به صورت قطعی به خدمت  گیرند.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا