اخبار ورزشیفوتبال ایران

حمیداوی: پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنم/برخی بازیکنان مثل بچه‌ام هستند و من آن‌ها را می‌بوسم

مالک باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: برخی بازیکنان مثل بچه‌ام می‌مانند و وقتی طبیعتا بچه‌‌هایم را ۵ ماه است ندیده‌ام، آن‌ها را می‌بوسم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد حمیداوی بعد از بازی دوستانه  پیکان و شهر خودرو مشهد که امروز برگزار شد در مورد مخالفتش با ادامه لیگ برتر گفت: من نگران بازیکنان هستم. اینکه بازیکنان می‌خواهند خیال‌شان راحت باشد خواسته زیادی است؟! اولویت هر ورزشکاری سلامتش است. این بازیکنان مثل فرزند خودم هستند.

وی در مورد اینکه باشگاه پیکان امضا بیانیه برای تعطیلی لیگ را تکذیب کرد، اظهار داشت: من اگر بازیکنی برایم بازی نکند جریمه‌اش می‌کنم و بازیکنان اکنون به نزد پدر خانواده یعنی فدراسیون رفته‌اند تا به دادشان برسد و فدراسیون هم حمایتش را به خوبی از بازیکنان نشان داد!

حمیداوی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال را تهدید کرده که به فیفا نامه می‌نویسد، اظهار داشت: ما مشکل را در داخل کشور حل می‌کنیم و به تمام آرمان‌های کشور هم پایبند هستیم و این مشکل را با فدراسیون حل خواهیم کرد. هیات رئیسه سازمان لیگ فردا جلسه‌ای دارد و امیدوارم تصمیم خردمندانه‌ای در این زمینه بگیرد و و یک تصمیم جمعی و خوب. من دو سه پیشنهاد به آنها داده‌ام و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که فوتبال ضرر نکند.امیدوارم با یک خرد جمعی بهترین تصمیم را برای فوتبال بگیرند

وی در خصوص برگزاری بازی‌های دوستان شهرخودرو و درخواست انصراف از لیگ برتر گفت: بازی نکنیم چه کنیم، ماهم می‌خواهیم انصراف دهیم ولی برای سلامتی‌مان باید ورزش کنیم. آمدم اینجا ببینم پروتکل‌ها رعایت می‌شود یا خیر.

حمیدوای در رابطه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: من خودم رعایت نمی‌کنم. خانواده من از کسی شکایت نمی‌کند ولی بازیکن‌ها از من شکایت می‌کنند. اگر خانواده من از کسی شکایت کرد بگویید جوابش را بدهم. بعضی‌ها من را دوست داشتند و بوس می‌کنند و خود من جز کسانی هستند که رعایت نمی‌کنم. این ها مثل بچه‌های من هستند، وقتی طبیعتا بچه‌ایم را ۵ ماه است، ندیده‌ام، آن‌ها را می‌بوسم.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه خودش امروز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد و در ورزشگاه هم حاضر شد، گفت: می‌خواستم ببینم پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود یا نه. امکانات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نداریم. من خودم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنم. با این حال در مشهد هم شرایط چمن و نور ورزشگاه امام رضا (ع) عالی است و اگر از این نظر اول نباشد دوم هست. بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا