اخبار ورزشیفوتبال جهان

حمایت هواداران اسکاتلندی از مردم فلسطین و هو کردن اسرائیلی‌ها

هواداران تیم ملی اسکاتلند در حاشیه دیدار مقابل رژیم صهیونیستی، از مردم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی اسکاتلند شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ورزشگاه هامپدن پارک به مصاف رژیم اشغالگر قدس رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

طبق گزارش سایت «MiddleEast in24»،  هواداران اسکاتلند در زمان پخش سرود رژیم اشغالگر قدس سوت زدند و آن را هو کردند. همچنین در فاصله چند ساعت تا آغاز مسابقه، هواداران زیادی در ورزشگاه حاضر شدند تا به برگزاری دیدار تیم ملی کشورشان مقابل رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کنند.

در سایت «سان» اسکاتلند نیز تصاویری از اجتماع هواداران منتشر شده که نشان می‌دهد آنها با اهتزاز پرچم فلسطین، حمایت خود را از مردم این کشور در مقابل حملات وحشیانه اسرائیل نشان دادند و در یک بنر نوشته بودند: «اسرائیل کشوری آپارتاید (نژادپرست) است، با آن بازی نکنید.»

کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر , کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر , کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر , کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر , کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر , کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر ,

کشور فلسطین , جام جهانی 2022 قطر ,

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا