اخبار ورزشیفوتبال جهان

حمایت تمام قد پسر کرایف از لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا

پسر اسطوره باشگاه بارسلونا از لاپورتا برای ریاست مجدد در باشگاه بارسلونا حمایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، یوردی کرایف پسر یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا درباره اینکه اگر پدرش زنده بود به کدام یک از ۳ کاندیدای ریاست باشگاه  بارسلونا رای می‌داد، صحبت کرد.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود و برای این انتخابات کمتر از ۲۰ روز باقی مانده است. ویکتور فونت، تونی فریسکا و خوان لاپورتا ۳ کاندیدای ریاست جدید باشگاه بارسلونا هستند.

پسر کرایف در همین زمینه در مصاحبه با نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا گفت: بدون شک اگر پدرم زنده بود به لاپورتا رای می داد. پدرم همیشه می گفت انتخاب من برای ریاست بارسلونا لاپورتا است. پدرم از حامیان لاپورتا بود و همیشه با او در رابطه بود و همکاری های زیادی در مناسبت های مختلف با او داشت.

وی افزود: باید بارسلونا و هوادارانش احساس فخر کنند نه احساس ترس. تمام بازیکنان کنونی و بازیکنان سابق بارسلونا از خوبی لاپورتا تعریف می کنند و این کار آسانی نیست که رضایت همه را جلب کنید.

یوردی کرایف درباره احتمال انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن هم گفت: بازیکن تصمیم گیرنده نهایی است. می‌بینم نیمار همبازی سابقش به او پیشنهادی وسوسه کننده برای انتقال به پاریس داد و همه چیز می تواند ممکن باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =

دکمه بازگشت به بالا