اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

حقدادی به مدت چهار سال رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

در روزی که اینچه‌درگاهی و تعدادی از اعضای مجمع حضور نداشتند، عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.
به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک صبح امروز و با ۴۵ دقیقه تأخیر، از ساعت ۱۰:۴۵ بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. در این مجمع محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک حضور دارند.

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک با وجود اینکه در مجمع حضور داشت، صلاحیتش تأیید نشد و از مجمع بیرون آمد. پس از اینکه وی از مجمع بیرون آمد، تعدادی از اعضای مجمع نیز از جلسه بیرون آمدند ولی انتخابات برگزار شد.

عابد حقدادی، حبیب نوظهوری و مقداد قلندرپور سه کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک تأیید صلاحیت شدند. البته در مجمع مقداد قلندرپور از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

۴۹ نفر اعضای حاضر در مجمع بودند که ۲۱ نفر از آنها به همراه اینچه‌درگاهی از مجمع بیرون آمدند. حقدادی ۱۸ رای، نوظهوری ۸ رای کسب کرد و یک رای نیز سفید بود. با توجه به اینکه هیچ کدام نصف بعلاوه یک رأی را کسب نکردند(۲۶ رای)، به همین دلیل انتخابات به دور دوم کشیده شد و در دور دوم عابد حقدادی با ۲۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. نوظهوری ۶ رای کسب کرد و یک رای سفید بود.

این درحالی است که تعدادی از اعضای مجمع که با اینچه‌درگاهی از مجمع خارج شده بودند، قرار است صورتجلسه‌ای امضا کنند تا به نماینده فدراسیون جهانی گزارش اتفاقات امروز را ارائه کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا