اخبار ورزشیفوتبال ایران

حضور سردبیر پیشرو ورزش در مسابقه یادبود بازیکنان فقید تیم فوتبال هنرمندان حامی

مسابقه یادبود بازیکنان فقید تیم هنرمندان حامی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش،د وتیم هنرمندان حامی و منتخب صداوسیما مسابقه  یادبودی را به مناسب درگذشت بازیکنان این تیم مرحومین علی سلیمانی، کاظم محمدی، و ارشا اقدسی در زمین تیم مخابرات برگزارکردند که در پایان این بازی با نتیجه ۲بر۲ به پایان رسید.

در این بازی که با حضور مدیران صداوسیما برگزارشد چهره های نام آشنا و پیشکسوتی هم این بازی را از نزدیک به تماشا نشستند از جمله این افراد: محمدفنایی داور بین المللی ، علی خسروی داور، مجیدتوتونچی ، سیدجواد هاشمی، فرشید زارعی فر.

همچنین در تیم هنرمندان حامی افراد نام آشنایی ازجمله مهدی امینی خواه ، محمد منصوری، مهدی خان میرزایی، علی آتبین حضور داشتند.
در پایان مرتضی کاظمی مدیر عامل این تیم ضمن تشکر و قدردانی از افراد حاضر دوتیم برای ثبت این روز ماندگار تشکر و قدردانی کرد.

مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش به نمایندگی از این مجموعه خبری به جامعه هنر علی الخصوص بازیکنان تیم هنرمندان حامی عرض تسلیتی داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا