اخبار ورزشیورزش تهران

حضور رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق در نشست هم افزایی مسئولین هیئت استان تهران

نشست هم افزایی مسئولین اسکواش استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، به منظور ایجاد هم افزایی و برنامه ریزی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ هیئت اسکواش استان تهران، جمعی از مسئولین این هیئت گردهم آمدند.

محمد آران رئیس هیئت اسکواش استان تهران ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری هیئت ، از فعالیت های صورت گرفته تشکر کرد و گفت: در این نشست قصد داریم ضمن هم افزایی بیشتر به منظور توسعه و گسترش اسکواش،پدل و راکتبال ، تقویم ورزشی سال آینده را برنامه ریزی و تدوین کنیم.

مسئولین شرکت کننده نقطه نظرات خود را در راستای هم افزایی بیشتر با محوریت توسعه ورزش در مدارس،برگزاری کارگاه ها و جشنواره های ورزشی در سطح شهر،بوستان ها و جذب نفرات علاقه مندبه رشته های اسکواشی اعلام کردند.

لازم به دکر است در این نشست،محمد آران(رئیس هیئت استان تهران) ،دکتر مریم بهجتی (نائب رئیس بانوان هیئت استان تهران)،سهند کبیری(دبیر هیئت استان تهران) ،حسین شیرازی مقدم(مدیر روابط عمومی هیئت استان و رئیس هیئت جنوب شرق تهران) ،مهسا نجات(دبیر کمیته پدل تهران) ،امین نظمی(رئیس هیئت اسکواش کارگری استان تهران)،عبدالرضا حاج نصراله(مدیر باشگاه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد تهران) و امنی (نماینده باشگاه پدل پاس تهران)شرکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا