اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

حضور جوانان ایران در نیمه نهایی کبدی قهرمانی جهان

تیم های ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران، هند، پاکستان و نپال با برتری مقابل حریفان در یک چهارم نهایی قهرمانی جهان به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی کبدی قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار شد.

در نخستین دیدار این رقابت ها، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با ارائه یک بازی برتر توانست با نتیجه ۵۶ بر ۱۷ تیم ملی بنگلادش را شکست داده و اولین تیم راه یافته به نیمه نهایی باشد.

در دومین دیدار این مرحله هم عراق به عنوان تیم اول گروه B مقابل نپال به عنوان تیم دوم گروه D قرار گرفت که در یک بازی پایاپای و نفس گیر تیم نپال توانست با نتیجه ۶۴ بر ۶۳ مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان را تیم های هند و چین تایپه برگزار کردند که جوانان هندی توانستند با نتیجه ۵۴ بر ۳۶ بر چین تایپه غلبه کنند.

بازی پاکستان و کنیا هم با نتیجه ۵۶ بر ۲۴ به نفع پاکستان به پایان رسید.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

دکمه بازگشت به بالا