اخبار ورزشیسایر اخبار

حضورمازیار خویشوند مدیر کمیته هنرمندان و ورزشکاران کانون جوانان در بیمارستان فرهیختگان

مازیارخویشوند مدیرکمیته ورزشکاران و هنرمندان کانون جوانان شهر تهران با حضور در بیمارستان فرهیختگان پیگیر اوضاع جسمی علی انصاریان شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مازیارخویشوند با صحبتهایی که با پزشکان ایشان داشت، اعلام کرد که سطح اکسیژن علی نوسان دارد و مردم ایران باید برای علی انصاریان عزیز دعا کنند و  همچنین باید منتظر یک معجزه الهی در این شب میلاد خانم فاطمه زهرا(س) باشیم.

خویشوند اعلام کرد که تمام پیگیریها توسط علی کریمی و بهنام ابولقاسمپور انجام میشود و  در طول زمان حضور بنده در بیمارستان از اهالی ورزش و هنر علی پروین ، علیرضا منصوریان ، داود فنایی،عادل کلاه کج ،سامان آقازمانی،جوادکاظمیان،حسین کاظمی و از اهالی هنر مجیدشهریاری و خانم فریبا نادری حضور داشتند و نکته احساسی این روز حضور حسین کاظمی  مهربان کاپیتان اسبق استقلال بود که با گریه های شدید خود خود باعث شد دیگران هم با وی  به گریه بپردازند.

در پایان علی کریمی با حضور جلوی بیمارستان و درد دل با هواداران پرسپولیس گفت: فقط دعا کنید.

مازیارخویشوند نیز گفت: فقط امشب باید علی کریمی رو دعا کنیم و به معجزه خداوند اعتقاد داشته باشیم .

خویشوند در پایان گفت این روزها حضور علی کریمی وبهنام ابوالقاسم‌پور در کنار یاران خود جای بسی تشکر دارد این روزها خیلی زحمت کشیدند که بنده به نوبه خود تشکر میکنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا