اخبار ورزشیسایر اخبار

حسینی: نگرانی‌ها درباره درمان وزیر ورزش برطرف شده‌است

معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از دولت برای بررسی وضعیت درمان وزیر ورزش و سایر مجروحان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، گفت: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و پزشکان می‌گویند که نگرانی رفع شده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از هیئت دولت برای بررسی وضعیت درمانی وزیر ورزش و سایر همراهان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره وضعیت وزیر ورزش و سایر آسیب دیدگان گفت: آقای سجادی را از بافت به کرمان منتقل کردند و وی هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون پزشکان خوشبختانه می‌گویند که نگرانی رفع شده و نیاز به جراحی هم که قبلا مطرح بود، نیست.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و امیدواریم که هر چه زودتر بهبودی کامل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: مدیران کل و اکثر افرادی که در بالگرد حضور داشتند مجروح شدند و روند درمان آنها نیز در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: وزیر ورزش و همراهان وی برای حضور در نشست مدیران کل ورزش و جوانان عازم بافت شده بودند که متاسفانه این سانحه رخ داد.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون همه امکانات استان کرمان بسیج شده اند تا انشالله هر چه زودتر مجروحان و کسانی که در این حادثه آسیب دیدند بهبودی کامل را بیابند.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی در این سانحه تاکید کرد: متاسفانه در همان لحظات ابتدایی آقای اسماعیل احمدی که از نیروهای جهادی و همچنین مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش بود جان خود را از دست داد که به خانواده وی تسلیت می گوییم.

حسینی در رابطه با احتمال انتقال وزیر ورزش به تهران گفت: هم اکنون وزیر ورزش باید تحت مراقبت باشد و در کرمان امکانات بسیار خوبی وجود دارد. البته نتیجه سی تی اسکن و آزمایش ها برای تهران هم ارسال شده است.

حسینی ادامه داد: آقای رئیس جمهور از لحظات اول پیگیر بودند و مسئولان استانی نیز در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر مجروحان سانحه بهبودی کامل را پیدا کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا