اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: می‌توانستیم فولاد را ببریم اگر آن گل بچه‌گانه را نمی‌خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تیمش در مصاف با فولاد خوزستان یک گل بچه‌گانه به حریف تقدیم کرده است.
به گزارش پیشرو ورزش، سید مجتبی حسینی پس از تساوی یک – یک پیکان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ما یک بازی تاکتیکی خیلی خوب انجام داد و کمترین موقعیت را به تیم خوب فولاد دادیم. خلق موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما متأسفانه باز هم در وقت‌های تلف شده نیمه اول، یک گل بچه‌گانه به تیم حریف هدیه دادیم.

وی ادامه داد: می‌دانستم در نیمه دوم طبق برنامه‌ریزی تیم‌مان و با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم، به تیم خوب فولاد فشار می‌آوریم. خوشبختانه تغییرات مثمرثمر بود و این یک امتیاز کمترین حق بچه‌های ما در این زمین بود. می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، اگر آن گل بچه‌گانه را نمی‌خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه مخاطبان به تیم‌های کم هواداری مانند پیکان کمتر توجه می‌کنند، اما این تیم خیلی عملکرد خوبی مقابل فولاد داشت و بازیکنانش هم با وجود شناخته نبودن عملکرد فنی خوبی دارند، گفت: تیم ما جوان است و توانستیم ابتدای فصل نفرات خوبی را از لیگ دسته اول و دوم و امید تیم‌های دیگر جذب کنیم. تیم خوبی داریم، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و بازیکنان ما در زمین هدفمند بازی می‌کنند، اما همین جوانی باعث می‌شود گل‌های بدی بخوریم. اگر تیم ما این گل‌های بچه‌گانه را نخورد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حسینی درباره اینکه با این وجود همیشه می‌توان به بازیکنان جوانی که در لیگ‌هایی پایین‌تر حضور دارند اعتماد کرد و این مربی به آنها اعتماد دارد، اظهار داشت: صد درصد ما اینجا هستیم و وظیفه داریم دست بچه‌هایی را که استعداد دارند، بگیریم. تیم خودمان آکادمی خوبی دارد و سرمایه‌گذاری خوبی می‌کند، درست مثل فولاد که دارای آکادمی است. وظیفه ماست دست کسانی را که استعداد دارند، بگیریم تا آنها رشد کنند و در نهایت به فوتبال ملی‌مان کمک کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا