اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: روی اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نیمه اول تاکتیک خوبی اتخاذ کرده بودیم اما روی یک اشتباه فردی گل دریافت کردیم، غیر از گلی که دریافت کردیم بازی صحنه خاص دیگری نداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود، نیمه اول تاکتیک خوبی اتخاذ کرده بودیم و توپ‌گیری‌های خوبی در میانه میدان داشتیم اما روی یک اشتباه فردی گل دریافت کردیم؛ در نیمه دوم کل بازی در اختیار ما بود و غیر از گلی که دریافت کردیم بازی صحنه خاص دیگری نداشت.

وی افزود: پس از گل خیلی بدی که دریافت کردیم، در نیمه دوم خط پرس تیم را بالاتر آورده و وارد زمین ذوب‌آهن شدیم، با توجه به دفاع فشرده حریف نمی‌شد زیاد موقعیت خلق کرد.

حسینی تصریح کرد: با این حال یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که بچه‌های ما کمی هشیارتر بودند، این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد، وقتی تیمی گل اول را آن هم به این شکل دریافت می‌کند، تنبیه می‌شود.

سرمربی پیکان در خصوص صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب‌آهن گفت: ما این صحنه را از طریق دوربین‌ها نیز بررسی کردیم، بازیکن ذوب‌آهن ۱۰۰ درصد بی‌احتیاطی کرد و در حالی که داور به صحنه نزدیک بود، خطا تشخیص نداد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا