اخبار ورزشیورزش بانوان

حسینی در جایگاه ششم وزنه برداری قهرمانی بانوان آسیا ایستاد

بانوی وزنه بردار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در رده ششم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون وزنه برداری،  در ششمین روز از بیست و نهمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان بزرگسال آسیا، رقابت شرکت کنندگان گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم با حضور سیده الهام حسینی ملی پوش وزنه برداری ایران از ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار شد و در پایان حسینی در حرکت یکضرب ۷۸ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۹۸ کیلوگرم و در مجموع ۱۷۶ کیلوگرم در جایگاه ششم آسیا ایستاد.

حسینی در حرکت یکضرب وزنه های ۷۳ و ۷۸ کیلوگرم را مهار کرد ولی در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۸۲ کیلویی نشد تا در یکضرب هفتم شود. وی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۹۳ کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد ولی برای نوبت بعدی موفق شد وزنه ۹۳ کیلوگرم را با موفقیت پست سر بگذارد. او در حرکت سوم هم وزنه ۹۸ کیلویی را به خوبی مهار کرد تا با مجموع ۱۷۶ کیلوگرم در رده ششم آسیا جای بگیرد.

“ریم” وزنه بردار کره شمالی در حرکت یکضرب ۱۱۱ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۳۰ کیلوگرم و در مجموع ۲۴۱ کیلوگرم سه مدال طلا گرفت و وزنه بردارانی از ویتنام و ژاپن با مجموع ۲۱۵ و ۲۱۶ کیلوگرم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا