اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: توپ هایمان گل نمی شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم تا بابت کسر مبلغی از قراردادها ورود کند.

به گزارش پیشرو ورزش، سید جلال حسینی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر که با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی بود. بازیکنان خیلی خوب تلاش کردند و با موقعیت‌هایی که به دست آوردند تیم حریف را تحت فشار گذاشتند. متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

وی درمورد اعتراض غفوری به کسر ۵درصد از سوی سازمان لیگ، عنوان کرد: قطعاً ما هم با نظر سایر بازیکنان و مربیان موافق هستیم. نمی‌دانم این چه قانونی است که گذاشته‌اند و هیچکس هم نمی‌تواند صحبت کند، چون اتحادیه یا جایی را نداریم که از بازیکنان و مربیان حمایت شود. ما نه بیمه و نه شرایطی داریم، اما متاسفانه چنین تصمیم‌هایی هم گرفته می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چند درصد را کسر می‌کنند، اما این اتفاق رخ می‌دهد. امیدوارم عزیزی‌خادم ورود کرده و با مربیان و بازیکنان صحبت کند، نه اینکه هر تصمیمی که گرفته شده را به هر شکلی اجرا کنند.

حسینی ادامه داد: متاسفانه کسی از بازیکنان حمایت نمی‌کند و هر کاری که بخواهند با بازیکنان می‌کنند. این تصمیمی است که چند سال پیش گرفته شده و هنوز هم آن را اجرا می‌کنند. امیدوارم مسئولان فدراسیون صحبت کنند و تصمیم بهتری بگیرند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا