اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: به نداشتن بازی رسمی قبل از بازی با الهلال فکر نمی کنیم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: خیلی مهم بود که با شرایط برگزاری یک دیدار رسمی مقابل الهلال به زمین برویم اما اکنون همه چیز را فراموش می‌کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش،سید جلال حسینی درباره میزان تاثیرگذاری تست‌ پزشکی بازیکنان در ایفمارک روی عملکرد آنها در طول یک فصل فوتبالی اظهار داشت: تست‌های پزشکی خیلی مهم و برای همه بازیکنان نیاز است تا بتوانند شرایط خود را درک کنند. کار خیلی خوبی است که چندین سال در ایفمارک انجام می‌شود و امیدوارم همه کارهای‌مان مانند این تست‌ها خوب باشد.

وی درباره راز سالم زندگی‌ کردنش، پاسخ داد: فوتبال واقعا ورزش سختی است و باید در آن مراقب خیلی چیزها باشید. در گذشته تست پزشکی نبود و خود بازیکن باید حواسش را جمع می‌کرد اما اکنون با این تست‌ها مشکلات بازیکنان را نشان می‌دهند و امیدوارم آنها بتوانند خیلی زود کم و زیادها را برطرف کنند. رفتار و زندگی برای بازیکن هم مهم است. فوتبال خیلی زود می‌تواند بازیکن را خسته کند و امیدوارم بازیکنان برای تداوم داشتن، زندگی خوبی داشته باشند.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال توضیح داد: با تیمی بازی داریم که از قدرت‌های آسیا است اما ما هم پرسپولیس هستیم و با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم. اطمینان دارم برای هر دو تیم بازی سختی است و امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند. در روزهای باقی‌مانده باری دیدار با الهلال آماده می‌شویم اما برخی بازیکنان‌مان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی چند روز با ما نیستند. امیدوارم در این مدت بتوانیم به شرایط بهتر برسیم.

حسینی تصریح کرد: با یک تیم خیلی خوب بازی سختی در عربستان داریم. الهلال میزبان است و می‌تواند از حق میزبانی‌اش استفاده کند. بچه‌های ما باید آمادگی همه چیز را داشته باشند زیرا برای هر دو تیم دیداری سخت و سنگین است. امیدوارم با انجام دادن یک دیدار خوب، هواداران خود را شاد کنیم.

وی در مورد برگزار نشدن دیدارهای رسمی پرسپولیس قبل از مصاف با الهلال عنوان کرد: هنوز بازی رسمی انجام نداده‌ایم. دو بازی تدارکاتی پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان انجام دادیم و سه مسابقه دوستانه هم قبل از بازی با الهلال داریم. خیلی مهم بود که با شرایط برگزاری یک دیدار رسمی مقابل الهلال به زمین برویم اما اکنون همه چیز را فراموش می‌کنیم. دیدار خوبی با سپاهان داریم و پس از آن به مصاف الهلال می رویم.

کاپیتان پرسپولیس با وجود مشکلات مالی این تیم با وجود پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان گفت: درباره این مسائل تا بعد از بازی با الهلال وقت صحبت کردن نیست. صدری تلاش کرده و همچنان تلاش می‌کند اما شرایط برای همه از باشگاه تا بازیکن سخت است. امیدوارم همه به صدری کمک کنند تا شروع لیگ برتر روند خوبی داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا