اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: برخی‌ها به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های دیگر خیلی راحت بازیکن می‌خرند و نمی‌دانم چرا درباره آنها شفاف سازی نمی‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس گفت:چند روزی است که تمرینات خودمان را زیر نظر آقای باقری آغاز کردیم و امیدوار هستیم بتوانیم امسال هم عملکرد خوبی داشته باشیم اما کار سخت است و می‌بینیم که هر سال لیگ سخت‌تر از سال قبل می‌شود. مطمئن هستم امسال لیگ بسیار سختی در پیش خواهیم داشت اما ما برای جنگیدن تا لحظه آخر تلاش خواهیم کرد هر چند که مشکلاتی وجود دارد که این مسائل کار ما را سخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورت از مشکلات به وجود آمده چیست، افزود:‌نیاز به گفتن من نیست چرا که همه می‌بینند چه مشکلاتی برای ما درست می‌کنند و هر بار هم این مشکلات به شکل متفاوتی به وجود می‌آید. متاسفانه خیلی‌ها به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند و می‌بینیم خیلی راحت این کار را انجام می‌دهند. در این شرایط فقط پرسپولیس است که ضرر می‌کند اما می‌بینیم تیم‌های دیگر خیلی راحت در زمینه نقل و انتقال  بازیکن کار می‌کنند و مشکل و محدودیتی هم ندارند.برای من جالب و حتی عجیب است که چرا باید اینمشکلات فقط برای پرسپولیس باشد و چرا سایر تیم‌ها چنین مشکلاتی ندارند؟در باشگاه پرسپولیس همه تلاش می‌کنند تا کارها خوب پیش برود اما اگر سکوت می‌کنیم دلیلی ندارد که برخی‌ها در تیم‌های دیگر هر کاری می‌خواهند انجام دهند و هر صحبتی مطرح کنند. مطمئن باشید ما هم به وقتش حرف می‌زنیم و خیلی چیزها را می‌گوییم تا همه هواداران متوجه شوند مشکلات از کجاست.

کاپیتان تیم پرسپولیس ادامه داد:‌آقایان خیلی صریح حرف از شفاف سازی مالی برای پرسپولیس می‌زنند اما چرا این شفاف‌سازی درباره سایر تیم‌ها انجام نمی‌شود؟ مگر می‌شود یک بام و دو هوا؟ سایر تیم‌ها خیلی راحت بازیکن می‌خرند و می‌فروشند اما کسی ککش نمی‌گزد اما تا پرسپولیس می‌خواهد قدمی بردارد هزار حرف و حدیث درست می‌شود. مگر می‌شود در این شرایط راحت کار کرد؟ چرا درباره این تیم‌ها شفاف‌سازی صورت نمی‌گیرد؟ متاسفانه همه فشارها روی پرسپولیس وجود دارد و در این میان فقط ما هستیم که ضرر می‌کنیم. اگر سکوت می‌کنیم آقایان فکر نکنند هرکاری که دلشان می‌خواهد می‌توانند انجام دهند.

حسینی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تا همین چند ماه پیش شاهد بودیم که پیشکسوتان برخی تیم‌ها هر روز مصاحبه می‌کردند و هر چه می‌خواستند می‌گفتند اما الان می‌بینیم آنها روزه سکوت گرفته‌اند و حرف نمی‌زنند. به نظر می‌آید که الان خیلی خوشحال هستند و به آن چه که می‌خواستند، رسیدند. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنا روزهای سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت اما در این شرایط فقط برای پرسپولیس حرف می‌زنند و نمی‌دانم چرا کسی به دنبال شفاف سازی در خصوص تیم‌های دیگر نیست؟ اگر بنا به حرف زدن باشد ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که به وقتش آنها خواهیم گفت.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا