اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی:‌ زمانی که قهرمان می‌شدیم همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان می‌شدند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط فعلی این تیم پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: زمین خوب نبود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را بگیریم.

وی در مورد اینکه در اواخر بازی به داور اعتراضات زیادی داشت، گفت: همه اعتراض می‌کنند. متأسفانه داوری‌ها و اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما شده است. در چند بازی این شرایط وجود داشت. متأسفانه دیگران در مصاحبه‌های‌شان هرچه می‌خواهند می‌گویند و شرایط را برای ما سخت می‌کنند. باید کارمان را بهتر انجام بدهیم. مجید صدری باید وقت و تمرکز بیشتری برای تیم بگذارد و کارهای بهتری انجام بدهد تا شرایط‌مان بهتر شود.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد پنالتی تیم پیکان عنوان کرد:‌ در این مورد بهتر است کارشناسان صحبت کنند اما داوران سوت می‌زنند و هرچه هم بگوییم می‌گویند کارشناسان باید ببینند. اعتراض ما مسئله دیگری است. نباید فکر کنند که حرف نمی‌زنیم هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید و هر کاری دل‌شان بخواهد می‌توانند انجام بدهند. شرایط مدیریت و مدیرعامل باید به گونه‌‌ای باشد که همه با هم باشیم و بتوانیم جواب این دوستان را بدهیم.

حسینی در مورد تجمع هواداران این تیم اظهار داشت: در این چند سال که قهرمان شدیم خیلی مسائل پشت بردها و قهرمانی‌ها پنهان شد و متأسفانه هرکسی هر کاری خواست انجام داد. چند بار گفتم باید با سند صحبت کنیم اما متأسفانه هیچکس این کار را انجام نداد این مسائلی است که در چند سال قبل برای ما وجود داشت و ما می‌دانستیم شرایط‌مان اینطور سخت می‌شود اما آن زمان که قهرمان شدیم همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان شدند و هر مدیرعاملی آمد هر کاری دوست داشت انجام داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا